27.04.2020 / 09:59
StoryEditor

Wawel notuje gorsze wyniki. W I kw. firma zarobiła 13,7 mln zł

(fot. wawel.com.pl)
W pierwszym kwartale tego roku firma Wawel wypracowała 13,7 mln zł jednostkowego zysku netto wobec 17,19 mln zł w analogicznym okresie 2019 roku – informuje spółka w raporcie.

Producent słodyczy uzyskał 16,5 mln zł zysku operacyjnego (rok temu było to 20,8 mln zł). Natomiast przychody ze sprzedaży wyniosły 134,4 mln (wobec 142,27 mln zł rok wcześni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.09.2025 / 13:36
StoryEditor
Biedronka przyspiesza rozwój sieci na Słowacji. Mamy potwierdzenie planów ekspansji dyskontera

Sieć Biedronka po pierwszym półroczu ekspansji na Słowacji liczy już osiem placówek. 4 września uruchomiono w miejscowości Revúca najnowszą placówkę. Plany rozwoju sieci są znacznie bardziej ambitne, chce zawalczyć o pozycję lidera. Jaki cel stawia sobie detalista w perspektywie 2026 r.?

Sześć miesięcy po oficjalnym rozpoczęciu działalności Biedronki na Słowacji, gdy detalista uruchomił pierwszy sklep w w Miloslavowie, sieć liczy już osiem placówek, obsług...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.09.2025 / 11:25
StoryEditor
Łukasz Chałaczkiewicz szefem herbacianego giganta na Europę. Polak awansuje w strukturach firmy Lipton Teas and Infusions
Łukasz Chałaczkiewicz, awansował na stanowisko dyrektora generalnego Lipton Teas and Infusions na Europę (fot. matreiały prasowe)

Łukasz Chałaczkiewicz szybko pnie się po szczeblach kariery w firmie Lipton Teas and Infusions. Zaledwie osiem miesięcy po objęciu funkcji szefa regionu Europy Południowej, awansował na stanowisko dyrektora generalnego na Europę, wchodząc tym samym do ścisłego kierownictwa herbacianego potentata.

Jako dyrektor generalny na Europę Łukasz Chałeczkiewicz będzie odpowiadał za rozwój biznesu na rynkach obejmujących niemal cały Stary Kontynent, od Polski i krajów bałtycki...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. wrzesień 2025 23:52