13.01.2019/00:00

Wawel podsumowuje akcję dobroczynną

Blisko 100 000 konsumentów kupiło produkty Wawel w ramach akcji społeczno-konsumenckiej „Serce Rośnie” organizowanej przez markę Wawel.

W ramach dwóch edycji programu producent słodyczy przeznaczył na rzecz organizacji charytatywnych kwotę ponad 2,6 mln zł. Niedawno zakończona akcja umożliwiła wsparcie pięciu organizacji dobroczynnych, którym Wawel przekaże ponad 1,13 mln zł.

Uroczysta gala wręczenia nagród odbędzie się 7 marca br.

Więcej informacji o inicjatywie można znaleźć na stronie www.sercerosnie.com.pl.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.