21.10.2013/12:44

Wcale nie science fiction

System zbierający informacje o klientach na podstawie skanu twarzy. Przeźroczysty ekran ukrywający i odsłaniający produkty. Interaktywne okno za 5000 euro wykorzystujące pole magnetyczne. Widzieliśmy je w Paryżu, gdzie przy okazji odwiedziliśmy pierwszy na świecie supermarket, w którym wszystkie zakupy można zrobić bezpośrednio telefonem komórkowym. Więcej nowoczesnych technologii dedykowanych handlowi zostanie zaprezentowanych na targach CARTES 2013.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.