07.09.2015 / 12:20
StoryEditor

„Wiadomości Handlowe” patronem konkursu PRCH Retail Awards

Nasz miesięcznik został patronem 6. edycji konkursu i gali Polskiej Rady Centrów Handlowych Retail Awards. Plebiscyt dla sieci handlowych, deweloperów, zarządców, inwestorów i osób zajmujących się marketingiem jest organizowany od 2009 roku. Gala PRCH Retail Awards odbędzie się 15 października w teatrze i klubie Capitol w Warszawie.

Program, wzorowany na wieloletniej tradycji International Council of Shopping Centers ICSC, jest okazją, aby pokazać najlepsze centra, sieci handlowe i wyróżniające się kampa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.10.2025 / 11:46
StoryEditor
Zmiana szefa w firmie Aryzta. Dyrektor generalny piekarniczego giganta ustępuje ze stanowiska
Mimo, że Michael Schai - dotychczasowy dyrektor generalny zrezygnował ze stanowiska, Aryzta nie obniżyła celów finansowych założonych na ten rok (fot. Shutterstock.]/LinkedIn)

Grupa Aryzta, działająca w 27 krajach świata w tym w Polsce, ogłosiła, że jej dotychczasowy dyrektor generalny, Michael Schai, ustępuje ze stanowiska ze skutkiem natychmiastowym. Za zmianą przywództwa stoi niezadowolenie z dotychczasowych wyników finansowych firmy.

9 października br. Michael Schai - dotychczasowy dyrektor generalny firmy Aryzta zrezygnował ze stanowiska. W komunikacie wydanym w związku z jego rezygnacją władze spółki zape...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.09.2025 / 18:20
StoryEditor
Aldi zmienia opakowania marek własnych. Co czeka klientów sieci?
Aldi zmienia opakowania marek własnych i planuje ekspansję w USA (fot. Shutterstock)

Aldi wprowadza największą w historii zmianę wizualną swoich marek własnych. Ponad 90 proc. asortymentu otrzyma nowe opakowania, a część produktów – także nazwy, którymi klienci już się posługują. Dlaczego sieć zdecydowała się na tak szeroką metamorfozę i jakie mogą być jej skutki dla rynku?

Aldi ogłosiło szeroko zakrojony proces odświeżenia opakowań dla niemal wszystkich produktów marek własnych. To największa zmiana w historii sieci, która ma sprawić, że tożsamość...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. październik 2025 03:23