23.12.2020/07:58

William Grant & Sons chce wzmocnić obecność w Polsce

Producent znanych marek wysokoprocentowych alkoholi premium, takich jak Glenfiddich i The Balvenie, Tullamore D.E.W. czy Grant's, otwiera własną komórkę marketingową w naszym kraju. Decyzja ta jest podyktowana dużym potencjałem rozwoju rynku dóbr luksusowych w Polsce.

Jak podkreśla Adam Mikołajczyk, dyrektor regionalny na Europę Wschodnią w William Grant & Sons, inwestycja ta stanowi odzwierciedlenie rosnącej  obecności segmentu prestiżowego na rynku oraz ambicji firmy, aby do 2025 roku stać się liderem w kategorii whisky luksusowej. Jednocześnie William Grant & Sons będzie umacniał współpracę ze swoim dotychczasowym partnerem dystrybucyjnym – firmą firmą CEDC (Central European Distribution Corporation), z którą współpracuje od 2010 roku. 

Arkadiusz Citków, ‎dyrektor komercyjny marek Importowanych w CEDC dodaje, że w ramach tej współpracy udało się zmienić dynamikę rynku whisky w Polsce. Konsumenci dostali możliwość poznania szerokiego asortymentu produktów William Grant & Sons. – Jesteśmy przekonani, że dzięki inwestycjom naszego partnera w Polsce, będziemy mogli jeszcze skuteczniej promować i rozwijać produkty z oferty William Grant & Sons na naszym rynku – dodaje. 

Należy oczekiwać, że w ciągu najbliższych pięciu lat rynek dóbr luksusowych w Polsce potroi swoją wartość. Wraz z rosnącym popytem na produkty premium, William Grant & Sons skupia się na portfolio swoich nagradzanych alkoholi, w tym whisky Glenfiddich i The Balvenie (dowodem na to jest niedawna premiera Glenfiddich Grand Cru, 23-letniej whisky dojrzewającej we francuskich dębowych beczkach po cuvée). Częścią strategii rozwoju firmy na naszym rynku będzie także tworzenie zindywidualizowanych ofert dla polskich konsumentów.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także