03.06.2021 / 18:57
StoryEditor

Właściciel sieci sklepów Food Plus walczy o ułatwienia w eksporcie polskiej żywności do Wielkiej Brytanii

Od lewej: Rafał Szarowski, dyrektor handlowy Mastermedia, Anna Clunes, ambasador Wielkiej Brytanii w Polsce, Katarzyna Zdybicka-Wójciak, właścicielka Mastermedia, Marta Hale, dyrektor HR w Mastermedia (fot. mat. prasowe)
Firma Mastermedia, będąca największym eksporterem polskiej żywności do Wielkiej Brytanii i zarządzająca siecią sklepów Food Plus, walczy o ułatwienie wwozu żywności znad Wisły na Wyspy po Brexicie, który mocno uderzył w firmy o tego typu działalności. Mastermedia prowadzi rozmowy z Anną Clunes, ambasador Wielkiej Brytanii w Polsce, "o możliwościach zwiększenia efektywności sprzedaży polskich produktów na Wyspach pomimo brexitu i utrzymania wolumenów sprzedaży na trudnym rynku".

Jak zwraca uwagę firma, jednym z największych największych ograniczeń, jakie dotknęło branżę eksportową w kontekście brexitu, jest konieczność posiadania świadectw weterynaryjn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.04.2024 / 09:18
StoryEditor
Unilever modyfikuje strategię. Osiągnięcie celów związanych ze zrównoważonym rozwojem trudniejsze niż przewidywano
Unilever (fot. unilever.pl)
Spółka Unilever skorygowała swój Plan działań na rzecz transformacji klimatycznej (CTAP). Producent obniżył niektóre ze swoich celów, ponieważ ich realizacja okazała się one trudniejsza niż oczekiwano.

Producent podaje, że celem tego zaktualizowanego CTAP jest redukcja emisji zgodnie z docelowym poziomem temperatury 1,5°C określonym w Porozumieniu paryskim oraz osiągnięcie zer...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.04.2024 / 18:25
StoryEditor
Połowa majówkowego budżetu na alkohol. Te dane mogą zastanawiać
Grill (fot. Shutterstock)
Wśród Polaków, którzy będą grillować w majówkę, 88,7 proc. planuje kupić alkohol. Ponad jedna piąta przeznaczy na tę kategorię ponad połowę swojego grillowego budżetu.

Prawie połowa (49,4 proc.) konsumentów planuje przeznaczyć na alkohol od 30 do 50 proc. wydatków grillowych w majówkę, jednak ponad 20 proc. chce wydać ponad połowę na różnego r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. kwiecień 2024 06:05