Wojciech Żmigrodzki, Danfoss: Krajowe sieci skupiają się na ekspansji i nie zastanawiają się nad kosztami eksploatacji [WYWIAD]
– Właściciele sklepów często zdają sobie sprawę z kosztów rachunków za energię, ale nie do końca są w stanie powiedzieć, na co ją zużywają. Mają jeden licznik energii na cały obiekt i nie wiedzą niczego poza tym, ile kosztuje energia. Nie mają pojęcia, jakie urządzenia generują największy pobór i jak mogą go zmniejszyć – mówi Wojciech Żmigrodzki, senior sales manager cooling w Danfoss Poland.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
- Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
- Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
2