05.02.2017/14:15

Wojny cenowo-promocyjne między dyskonterami uderzają w e-sklepy

Według Katarzyny Kazior, prezes zarządu sklepu internetowego Frisco.pl wojny cenowo-promocyjne między tradycyjnymi sieciami handlowymi, w tym dyskonterami uderzają w biznes sklepów internetowych. Głównym powód jest taki, że starcie cenowe na rynku tradycyjnym automatycznie stawia „e-sklep po tej drugiej stronie muru, czyli po stronie sklepu drogiego.”

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • obiektywny 06.02.2017

    niech się wykończa nawzajem, może pojawią się wtedy w sklepach przyzwoite produkty.

  • bejbi 06.02.2017

    ale panią prezes do zdjęcia to mogliby przygotować albo zrobić zdjęcie z dalszej perspektywy, nie tak blisko twarzy... warto tu też podjąć działania wizerunkowe, szczególnie na wizerunku pani prezes

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.