05.02.2017 / 14:15
StoryEditor

Wojny cenowo-promocyjne między dyskonterami uderzają w e-sklepy

Katarzyna Kazior, prezes Frisco.pl (materiały prasowe)
Według Katarzyny Kazior, prezes zarządu sklepu internetowego Frisco.pl wojny cenowo-promocyjne między tradycyjnymi sieciami handlowymi, w tym dyskonterami uderzają w biznes sklepów internetowych. Głównym powód jest taki, że starcie cenowe na rynku tradycyjnym automatycznie stawia „e-sklep po tej drugiej stronie muru, czyli po stronie sklepu drogiego.”

- Klienci porównują promocyjne ceny z dyskontów z naszą standardową ofertą i wychodzi im, że u nas jest drożej. Świadomość konsumentów, że promocja w dyskoncie za chwilę się sko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.10.2025 / 22:02
StoryEditor
Drogerie Hebe przechodzą trudny okres. Sieć zanotowała mocny spadek sprzedaży LFL

Działająca w coraz bardziej konkurencyjnym cenowo rynku sieć drogerii Hebe, zwiększyła w ciągu pierwszych 9 miesięcy br. sprzedaż o 5,3% w walucie lokalnej, ale sprzedaż LFL spadła pod presją niekorzystnego kontekstu i dużej deflacji koszyka o 0,1%.

Sprzedaż sieci drogerii Hebe w euro osiągnęła 451 mln i wzrosła o 6,9% w porównaniu z tym samym okresem 2024 r. 

W III kwartale sprzedaż sieci Hebe w walucie lokalnej wz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.10.2025 / 11:57
StoryEditor
Drogeria DM przekracza granicę 70 sklepów w Polsce. Ile sieć chce mieć sklepów do końca roku?
Drogeria DM ma już 70 sklepów w Polsce (fot. materiały prasowe)

Sieć drogerii DM rozwija swoją obecność na polskim rynku, otwierając kolejne placówki w różnych częściach kraju. Tylko w tym roku przybyło 20 nowych sklepów, a łączna liczba drogerii przekroczyła już 70.

Sieć drogerii DM przekroczyła właśnie liczbę 70 placówek w Polsce. 30 października otwarto dwa nowe sklepy: w Cieszynie (Viva Park Cieszyn) oraz w Wołominie (Galeria Wołomin). T...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. listopad 2025 07:20