18.05.2021/10:18

Wydatki Polaków na nabiał rosną szybciej niż rynek. Jak wypadają poszczególne kategorie?

Zeszły rok cechował się wyższymi wzrostami wartości sprzedaży koszyka nabiałowego (+7,2 proc.) niż całego koszyka spożywczego (+5,7 proc.). Wzrosty te widoczne były zwłaszcza w pierwszej połowie ubiegłego roku, w której to na nabiał wydaliśmy o 10 proc. więcej niż w pierwszej połowie 2019 roku.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także