18.09.2020/11:18

Wyniki Spar Group w Polsce poniżej oczekiwań. Sanacja Piotra i Pawła oraz pandemia zrobiły swoje

Spar Group nie jest zadowolone z wyników osiąganych w Polsce. Firma wskazuje, że przyczynami słabszych wyników w naszym kraju od tych, które wcześniej zakładano, były restrykcje wprowadzone w trakcie pandemii, a także przedłużające się postępowania sanacyjne trzech spółek tworzących sieć Piotr i Paweł.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • RDXTJ 21.09.2020

    Ja myślę, że zagęszczenie sieci handlowych w Polsce jest tak duże, że trzeba czegoś więcej niż zmiany napisu, aby zinteresować klienta. Wszystkie PiP przemianowane na SPAR to dokładnie to samo, co było! Nawet wystrój nie zmieniony, towary w tych samych miejscach, te same, któe stały w PiP. Nawet najdrobniejszych remontów nie przeprowadzono. To czego się spodziewać w kraju, w któym w najmniejszym miasteczku jest po kilka-kilkanaście dużych sklepów, czy dyskontów. Bez wysiłku nie ma efektów janusze biznesu...

  • Edek 18.09.2020

    Nie sanacja i pandemia tylko brak znajomosci Polskiego rynku.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także