17.07.2020/20:38

Z powodu pandemii spada sprzedaż prezerwatyw

Sprzedaż prezerwatyw Durex spada, ponieważ podczas pandemii koronawirusa znikają „okazje intymne”. Koronawirus stworzył nowe bariery wokół relacji seksualnych - ludzie chronią się w miejscu i unikają interakcji międzyludzkich - podaje businessinsider.com.

Laxman Narasimhan, CEO firmy macierzystej Durex Reckitt Benckiser, powiedział CNBC, że marka prezerwatyw odnotowała spadek sprzedaży podczas pandemii koronawirusa. Jego zdaniem, liczba intymnych okazji spadła w kilku krajach, ponieważ poziom socjalizacji jest niski. To z kolei ma wpływ na Durex. 

Narasimhan powiedział The Guardian w kwietniu, że nawet ludzie, którzy byli już w związkach przed pandemią, uprawiają mniej seksu, obwiniając za to niepokój związany z koronawirusem.

Na szczęście dla Reckitt Benckiser działalność firmy wykracza poza zdrowie seksualne. Firma jest również właścicielem marek środków czyszczących, w tym Lysol i Dettol - obie, powiedział Narasimhan, odnotowały wzrost sprzedaży podczas pandemii - pisze businessinsider.com.

W lipcu firma wyprodukowała 20 razy więcej środka odkażającego niż w zeszłym roku.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.