17.07.2020 / 20:38
StoryEditor

Z powodu pandemii spada sprzedaż prezerwatyw

(pixabay)
Sprzedaż prezerwatyw Durex spada, ponieważ podczas pandemii koronawirusa znikają „okazje intymne”. Koronawirus stworzył nowe bariery wokół relacji seksualnych - ludzie chronią się w miejscu i unikają interakcji międzyludzkich - podaje businessinsider.com.

Laxman Narasimhan, CEO firmy macierzystej Durex Reckitt Benckiser, powiedział CNBC, że marka prezerwatyw odnotowała spadek sprzedaży podczas pandemii koronawirusa. Jego zda...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 81% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
16.12.2025 / 10:22
StoryEditor
Handel spożywczy w cieniu wojny. Oto co zobaczyliśmy w Ukrainie

Wojna nie zatrzymała ukraińskiego handlu detalicznego - przeciwnie, stała się impulsem do zmian, których skala i tempo zaskakują ekspertów rynkowych. Sieci handlowe w Ukrainie nauczyły się działać w warunkach permanentnej niepewności, stawiając na elastyczność, odważne innowacje i rozwiązania, które budują realną odporność biznesu. Powstają tu formaty i koncepty wyprzedzające to, co wciąż uchodzi za standard w znacznie bogatszych krajach. Podczas wizyty w Łucku i we Lwowie zobaczyliśmy z bliska, jak wygląda retail w cieniu wojny - a teraz dzielimy się tymi obserwacjami z czytelnikami portalu wiadomoscihandlowe.pl. Zaparzcie kawę lub herbatę i przygotujcie się na długą lekturę. To obszerne sprawozdanie to dopiero początek - kolejne inspiracje z Ukrainy już wkrótce w magazynie drukowanym.

Zacznijmy od zaadresowania słonia w pokoju. Gdybyśmy otrzymywali jedną hrywnę za każdym razem, gdy zapytano któregoś z nas, czemu jedziemy do kraju ogarniętego wojną, po co nam ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 99% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.12.2025 / 19:26
StoryEditor
Pracownicy Stokrotki grożą strajkiem. Żądają 800 zł podwyżki i zwiększenia zatrudnienia
Stokrotka na skraju strajku. Pracownicy żądają 800 zł podwyżki i większej obsady sklepów (fot. materiały prasowe)

W Stokrotce narasta konflikt między pracownikiami a zarządem. Związki zawodowe rozpoczęły długoterminowe referendum, które może zakończyć się strajkiem. Spór dotyczy zarówno warunków zatrudnienia, jak i wysokości wynagrodzeń, a jego tło stanowi trudna kondycja finansowa spółki.

W tym artykule przeczytasz o:

  • Ile zarabiają pracownicy Stokrotki?
  • Ile Stokrotkę będą kosztowały podwyżki?
  • Czy Stokrotkę czeka strajk?

Związki zawodowe działaj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. grudzień 2025 06:06