15.07.2022 / 13:00
StoryEditor

Żabka największą siecią gastronomiczną w Polsce. Sklepy pod tym szyldem sprzedają już przeszło 70 mln hot-dogów rocznie

Obecnie sklepy sieci Żabka sprzedają ponad 70 mln hot-dogów rocznie, ale ta liczba ma się zwiększyć (fot. materiały prasowe)
Hot-dog to sztandarowa pozycja w gastronomicznej ofercie Żabki. Choć sprzedaż na poziomie 70 mln sztuk tych przekąsek w ciągu roku wydaje się gigantyczna, to sieci nie satysfakcjonuje. Tak przynajmniej wynika ze słów Anny Grabowskiej, wiceprezeski zarządu ds. strategii konsumenckich w spółce Żabka Polska. Sieć convenience jest obecnie nie tylko największą siecią fast foodową, ale także liderem rynku kawiarni i ... siecią bankomatów w Polsce.

Anna Grabowska zapewnia, że sprzedaż na poziomie 70 mln sztuk hot-dogów w ciągu roku to wynik, na którym sieć na pewno się nie zatrzyma. Jak podaje, obecnie dzienne rekordy w sp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
22.12.2025 / 18:23
StoryEditor
Maxima sprzedała Stokrotkę. Kto teraz będzie zarządzał siecią w Polsce?
Sklep sieci Stokrotka otworzyła w Lublinie (fot. Stokrotka)

Litewska Maxima Grupe sprzedała udziały właściciela sieci Stokrotka spółce z własnej grupy kapitałowej. To jeden z elementów restrukturyzacji litewskiego koncernu.

Plan jest prosty. Holding ma zostać podzielony na dwie niezależne części. Vilniaus Prekyba będzie operować w krajach bałtyckich, a spółka Paretas B.V na pozostałych rynkach, na ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.12.2025 / 09:27
StoryEditor
KE dołoży rekordowe 205 mln euro do działań promujących unijną żywność
Komisja Europejska chce promować unjiną żywność wysokiej jakośc (fot. Canva)

W 2026 r. Komisja przeznaczy 205 mln euro na współfinansowanie działań promocyjnych na rzecz zrównoważonych i wysokiej jakości unijnych produktów rolno-spożywczych w Unii Europejskiej i na całym świecie. To najwyższy w historii przydział środków przeznaczonych na zwiększenie świadomości konsumentów na temat europejskich produktów rolnych i systemów jakości.

Do 160 mln euro zostanie wypłacone w formie dotacji na współfinansowanie programów przez grupy producentów i inne organizacje zajmujące się handlem produktami rolno-...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. grudzień 2025 10:24