16.07.2020/14:39

Żabka testuje w warszawskich sklepach nową markę własną... Le Frog

Od czerwca Żabka testuje w niewielkiej liczbie lokalizacji swoją najnowszą markę własną - Le'Frog. Pod tym brandem sprzedawane są produkty gotowe do spożycia: dania lunchowe, sałatki, przekąski śniadaniowe oraz napoje.

Na ten moment produkty Le'Frog znaleźć można w zaledwie 22 Żabkach. Wszystkie z nich mieszczą się na terenie Warszawy, głównie w centrum miasta, w lokalizacjach biurowych. Marka Le'Frog z założenia ma być dedykowana żyjącym "w biegu" klientom wielkomiejskim, poszukującym pomysłu na lunch w pracy, bez konieczności podgrzewania dania.

Jak podkreśla sama Żabka - produkty Le'Frog to "dania o niespotykanie krótkim terminie ważności". Ten termin to 48 godzin, a produkty trafiają na półkę w ciągu doby od momentu przygotowania. Zapewne to dlatego wszystkie produkty Le'Frog po godzinie 19.00 sprzedawane są z 30-procentowym rabatem.

Żabka opisując produkty Le'Frog traktuje je niczym dania dostępne w restauracji. Przykładowo, żabka mówi o "karcie menu Le'Frog", "propozycjach kulinarnych", oraz "autorskich daniach kucharzy". Przygotowaniem dań "od doboru składników po obróbkę i ułożenie zawsze zajmują się profesjonaliści, dokładnie tak, jakbyś zamawiał je w restauracji" - zapewnia Żabka. Produkty przygotowywane są przez kucharzy i ręcznie pakowane, również opakowania plombowane i datowane są ręcznie.

Aktualnie w Żabkach, w których trwają testy brandu Le'Frog, dostępne są takie produkty jak m.in.: placki z cukinii i marchewki, placki biszkoptowe z owocami, sałatka z kaszy kuskus z kurczakiem, sałatka z łososiem wędzonym i jajkiem, sałatka z kaszą gryczaną, dynią i sosem musztardowo-miodowym, mango lassi, panna cotta, mus z kaszy jaglanej, kokosowy pudding z tapioki, jogurt z owsianką mango i truskawkami, owsianka z bakaliami. Żabka zapewnia jednak, że asortyment będzie modyfikowany "regularnie".

Ceny produktów dostosowane są do warszawskiego klienta. Przykładowo, placki z cukinii lub biszkoptowe kosztują 13,99 zł za opakowanie 250-270 g. Za sałatki klient zapłaci 9,99 zł - 13,99 zł (200-300 g), za mus jaglany (190 ml) czy desery (185 g) - 8,99 zł.

 

 

 

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • ropucha 16.07.2020

    Czemu nie la grenouille?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.