26.07.2020/08:56

Żabka wprowadza imprezowe happy hours. Sieć chce zwiększyć wieczorną sprzedaż

"Imprezowe happy hours" - to najnowszy pomysł sieci Żabka na zwiększenie sprzedaży w trzech ostatnich godzinach otwarcia sklepów, czyli między 20 a 23. Najnowsza promocja obowiązuje w trzy dni tygodnia: czwartki, piątki i soboty.

To kolejne już happy hours wprowadzane przez Żabkę, poprzednie obowiązywały jednak w godzinach porannych (8-10 lub 7-10) i miały na celu ściągnięcie klientów, gdy ruszają oni z domu do pracy. Wtedy sieć zachęcała do wstąpienia do sklepów promocją na kawę, oferując ją za 1 zł lub za 1,99 zł.

Teraz, w ramach "imprezowych happy hours", klienci Żabki mogą nabyć dwa wybrane produkty z oferty hot dogów oraz cheeseburgerów w cenie 3 zł za sztukę. Akcja napędzająca sprzedaż w ramach Żabka Cafe rozpoczęła się 22 lipca i potrwa do 15 sierpnia, przy czym oczywiście dotyczy tylko czwartków, piątków i sobót.

Niedawno w Żabce obowiązywały również "napojowe happy hours" na niektóre napoje energetyczne i słodzone, zarówno w puszce, jak i w butelkach. Tyle tylko, że co dwie lub trzy godziny, od godz. 6 rano aż do 23, zmieniał się produkt objęty promocją. Upusty sięgały 50 proc.

Ostatnie działania promocyjne Żabki świadczą o tym, że sieć stara się przyzwyczaić klienta do częstych zakupów, niezależnie od pory dnia. Punktowe promocje, dostępne w krótkich oknach dwu- lub trzygodzinnych, to również pomysł na zwiększenie liczby w sklepie wówczas, gdy jest on mniej oblegany.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także