20.02.2017/11:50

Żabka wyemituje reklamę wybraną przez internautów

Żabka postanowiła wciągnąć swoich klientów do współpracy przy wyborze reklamy. 22 lutego br. swoją premierę telewizyjną będzie miała reklama wytypowana przez internautów. Scenka do najnowszego spotu została wybrana poprzez głosowanie przeprowadzone na portalu Facebook.

Od 10 do 13 lutego wszyscy fani Żabki na najpopularniejszym portalu społecznościowym mieli możliwość zagłosowania na jedną z dwóch scenek do nowej reklamy tej sieci sklepów. Internauci wcielając się w recenzenta spotu, mogli zdecydować, która z dwóch zabawnych sytuacji odegranych przez profesjonalnych aktorów trafi do emisji w telewizji i Internecie. Fani głosowali za pomocą wpisywanych w komentarzach hashtagów odnoszących się do roboczych nazw obu scenek. Wybraną przez głosujących scenkę w przyszłym tygodniu będzie można zobaczyć w telewizji i Internecie.

Spoty sieci Żabka, które można oglądać w telewizji już od ponad roku, to element kampanii: „Żabka. Mały Wielki Sklep”. Tworzone we współpracy z agencją PZL spoty docenione zostały przez jury konkursu Effie Awards 2016, zdobywając złotą statuetkę w kategorii retail. Zabawne filmiki pokazują zarówno kulisy pracy w sklepach Żabka, jak i prezentują scenki z udziałem sprzedawców i klientów. Jednak po raz pierwszy firma postanowiła zaangażować w wybór odpowiedniej scenki swoich klientów.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.