07.09.2018/12:42

Żabka zaprezentuje Sklep Convenience Przyszłości - koncept naszpikowany nowymi technologiami

Żabka Polska wraz z firmą Microsoft zaprezentują w przyszłym tygodniu w Warszawie nowy koncept placówki handlowej, ochrzczony mianem Sklepu Przyszłości. Podczas wydarzenia promowanego hasłem "Czas ruszyć w przyszłość!" pokazane zostaną nowinki technologiczne, które wkrótce mogą być wykorzystywane w sklepach największej w Polsce sieci convenience.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

5 komentarzy

  • asa 26.09.2018

    Żabka ma pomysł na biznes i widać, że Klienci kupują ten koncept. Jeszcze kilka lat temu to sklepy bez przyszłości, dziś to nowa jakość i przestrzeń. 3mam kciuki.

  • Krzysztof_J 10.09.2018

    Wózki sklepowe powinny być wyposażone w skaner, tablet i terminal. Po włożeniu produktu do wózka powinna aktualizować się aktualna wartość koszyka. Przy wyjęciu produktu, wartość koszyka powinna spadać. Po włożeniu do koszyka wszystkich produktów przechodziłoby się do płatności, przykładając kartę lub telefon do koszyka po uruchomieniu odpowiedniej aplikacji. I wychodzisz ze sklepu bez kolejki :)

  • Wiedza 08.09.2018

    Kierownictwu Żabek marzy się korzystanie ze sztucznej inteligencji a nie chcą inwestować w to co jest koszmarem sprzedawców i klientów oraz mieszkańców budynków w których mieszczą się ich sklepy CZYLI POTĘŻNY HAŁAS OD URZĄDZEŃ CHŁODNICZYCH I KLIMATYZATORÓW.. Praca w takich warunkach to jakiś dramat. Upychają stare lady chłodnicze i klimatyzatory, wentylatory na małej powierzchni, czy w ogóle ktoś to sprawdza-poziom decybeli i poziom promieniowania elektromagnetycznego?

  • jk 07.09.2018

    ciekawe, sieć jest w trakcie kompletnego remodelingu wszystkich placówek, który ma ponoć potrwać do końca 2019roku, a juz prezentują jakiś sklep przyszłości? Ciekawa strategia, rozumiem, że po zakończonym remodelingu rozpocznie się kolejny remodeling na sklep przyszłości? W sumie byłoby to logiczne, bo jak na razie nowa żabka to tylko nowy wystrój i trochę inny asortyment, więc trochę niepotrzebne wydawanie kasy

  • Hmmm 07.09.2018

    To może Big Data im podpowie by w sklepach był porządek, możliwość minięcia się między regałami i towar na półkach a nie w kartonach na podłodze ;)

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.