16.07.2020/16:40

Zakaz doręczania gazetek. Jaki jest stan prawny tego zjawiska? [KOMENTARZ]

Takie lokalne zakazy powstają najczęściej bezmyślnie, bez świadomości obowiązujących przepisów i na barkach firmy dystrybucyjnej jest znalezienie wyjścia z sytuacji – mówi Sławomir Furgalski, dyrektor sprzedaży PostMaster, zrzeszonej w Polskim Stowarzyszeniu Marketingu SMB.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • wl 21.07.2020

    Komentowanie sprawy wyłącznie z perspektywy "ja nie chcę ulotek w mojej skrzynce" jest tak samo nieobiektywne, jak pisanie z perspektywy "gazetki z promocjami musi dostać każdy, bo na to zezwala prawo". W tej sytuacji faktycznie potrzeba jakiegoś mądrego rozwiązania, żeby ci, co nie chcę, nie dostawali, a ci co chcą, żeby dostawali. Być może rozwiązanie wykorzystywane przez Pocztę Polską odnośnie listów poleconych jest tu dobrym tropem?

  • AdamPl 16.07.2020

    Jakoś autor dziwnie pomija stanowisko mieszkańców, a to oni powinni decydować, czy mają ochotę je otrzymywać!
    Ulotki i gazetki powinny być traktowane jak spam mailowy, czyli brak zgody odbiorcy = brak możliwości doręczenia ulotki.

  • hipolit 16.07.2020

    wrzucone na siłe ulotki wylądują w śmietniku, zasmiecanie skrzynek ma takie konsekwencje

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.