16.07.2020/16:40

Zakaz doręczania gazetek. Jaki jest stan prawny tego zjawiska? [KOMENTARZ]

Takie lokalne zakazy powstają najczęściej bezmyślnie, bez świadomości obowiązujących przepisów i na barkach firmy dystrybucyjnej jest znalezienie wyjścia z sytuacji – mówi Sławomir Furgalski, dyrektor sprzedaży PostMaster, zrzeszonej w Polskim Stowarzyszeniu Marketingu SMB.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • wl 21.07.2020

    Komentowanie sprawy wyłącznie z perspektywy "ja nie chcę ulotek w mojej skrzynce" jest tak samo nieobiektywne, jak pisanie z perspektywy "gazetki z promocjami musi dostać każdy, bo na to zezwala prawo". W tej sytuacji faktycznie potrzeba jakiegoś mądrego rozwiązania, żeby ci, co nie chcę, nie dostawali, a ci co chcą, żeby dostawali. Być może rozwiązanie wykorzystywane przez Pocztę Polską odnośnie listów poleconych jest tu dobrym tropem?

  • AdamPl 16.07.2020

    Jakoś autor dziwnie pomija stanowisko mieszkańców, a to oni powinni decydować, czy mają ochotę je otrzymywać!
    Ulotki i gazetki powinny być traktowane jak spam mailowy, czyli brak zgody odbiorcy = brak możliwości doręczenia ulotki.

  • hipolit 16.07.2020

    wrzucone na siłe ulotki wylądują w śmietniku, zasmiecanie skrzynek ma takie konsekwencje

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.