16.11.2020/11:27

Zakupy ze sklepów Ikea będzie można odebrać w paczkomatach InPostu. Jakie produkty będzie można zamawiać?

InPost udostępnił ponad 9000 swoich paczkomatów sieci sklepów Ikea. Do paczkomatów  klienci mogą zamawiać produkty, które mieszczą się w paczkach o maksymalnych wymiarach do 56/36/38 cm i o wadze do 24 kg.

Podczas zakupów na stronie Ikea.pl lub przez aplikację Ikea system sam oceni, czy wybrane produkty mogą zostać dostarczone do paczkomatu Inpost. Nowa metoda dostawy będzie dostępna dla około 4000 artykułów z oferty dostępnej na Ikea.pl. Koszt usługi jest stały i wynosi 12 złotych, a czas realizacji takiego zamówienia to 1-2 dni robocze.

- Jestem przekonany, że klienci Ikea bardzo szybko polubią korzystanie z nowej opcji dostawy do paczkomatów Inpost. Sieć 9000 lokalizacji sprawia, że teraz oferta Ikea będzie łatwo dostępna dla znacznie szerszej grupy konsumentów (…) - powiedział Rafał Brzoska, prezes Inpost.

- Dzięki podjęciu współpracy z Inpost nasi klienci otrzymują wygodny sposób dostawy produktów. Mogą odbierać je z paczkomatów w dowolnym momencie, przez całą dobę, z zachowaniem sanitarnych rygorów, co jest szczególnie istotne w dobie pandemii koronawirusa – mówi Andrzej Sadecki, Country Customer Experience Manager w Ikea.

– Przygotowując się do uruchomienia usługi jeszcze dokładniej dopasowaliśmy rozmiary opakowań do wielkości zamówienia. W ten sposób minimalizujemy zużycie papieru i optymalnie wykorzystujemy przestrzeń w transporcie przesyłek. Ograniczenie negatywnego wpływu na środowisko jest dla nas niezwykle istotne, dlatego też zależy nam, aby wprowadzane usługi przyczyniły się do osiągnięcia przez nas celów założonych w Strategii People and Planet Positive i neutralności klimatycznej do 2030 roku  – dodaje Andrzej Sadecki.

Inpost zarządza w Polsce siecią 9000 paczkomatów, które działają m.in. przy sklepach takich sieci jak: Dino, Lidl, Kaufland, Delikatesy Centrum, a także w Centrach Handlowych Auchan.

Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Ulka 18.11.2020

    Inpost i Ikea wyjątkowo do siebie pasują. Obie firmy stawiają na eko i mają dużo wspólnego z wygodnymi rozwiązaniami (a także żółty kolorek). Jak dla mnie to była naturalna współpraca, która po prostu musiała dojść do skutku. Uwielbiam smart rozwiązania ikei i inpostu, szczególnie szybkie nadania i zdalne otwieranie paczkomatu.

  • Dora 18.11.2020

    Panie Brzoska,a moze tak wiecej duzych maszyn a mniej utrudnien dla kurierow(waszw smieszne pomysly tabekkowo-wykresowe)

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także