19.11.2019 / 20:03
StoryEditor

Zarząd sieci Stokrotka: Przygotowujemy szczegółowe wyjaśnienia dla UOKiK

Na zdj. sklep Stokrotka Express (fot. wiadomoscihandlowe.pl/zdjęcie ilustracyjne)
Stokrotka zabrała głos w sprawie postępowania wyjaśniającego prowadzonego przez UOKiK w sprawie praktyk handlowych tej sieci. Sprawę ujawniliśmy na portalu wiadomoscihandlowe.pl w miniony czwartek.

Jak podaliśmy w ubiegłym tygodniu, urząd antymonopolowy od 29 października próbuje wstępnie ustalić, czy wobec dostawców produktów rolnych i spożywczych, w szczególności mięsa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.10.2025 / 12:03
StoryEditor
Dyskusja bez tabu. Na Forum Branży Kosmetycznej 2025 porozmawiamy o produktach sexual wellness
Najbliższa edycja Forum Branży Kosmetycznej odbędzie się 16 października 2025 r. (fot. Shootit Photography)

Jeszcze kilka lat temu były to kategorie obecne wyłącznie w aptekach lub sklepach specjalistycznych. Dziś coraz częściej trafiają na półki tradycyjnych drogerii i supermarketów. Produkty z obszaru sexual wellness – od lubrykantów po gadżety intymne i suplementy diety – zyskują na popularności, a konsumenci oczekują dostępu do nich w wygodnym, codziennym kanale zakupowym. Czy sieci detaliczne są na to gotowe?

Kto pierwszy, ten lepszy: strategiczna decyzja o wprowadzeniu nowej kategorii

Producenci i dystrybutorzy obserwują rosnące zainteresowanie produktami z obszaru sexual w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.10.2025 / 14:32
StoryEditor
Pasibus i jego spojrzenie na drive thru: - Otwiera się przestrzeń, w której możemy wyznaczać kierunek [WYWIAD]
Alicja Staszczyńska, członek zarządu Pasibusa

Pasibus uruchomił we wrocławskiej Alei Bielany swój pierwszy polski koncept drive thru. Alicja Staszczyńska, członek zarządu Pasibusa, opowiada nam o przygotowaniach do jego uruchomienia oraz o potencjale, jakie drzemie w tym formacie.

Skąd pomysł na drive thru?

Alicja Staszczyńska, członek zarządu Pasibusa: Z uważnej obserwacji rynku i twardych danych, które jasno pokazują, że to nie chwilowy trend, a p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. październik 2025 22:13