10.02.2020/14:16

Zdrowo Namieszane - jak po roku na rynku spożywczym radzi sobie nowy start-up?

Zakończył się pierwszy rok na rynku, nowego start-upu w branży spożywczej – Zdrowo Namieszane. Pora na podsumowanie.

Dokładnie rok temu wystartowała marka Zdrowo Namieszane. Wcześniej, w kuchni założycielki firmy, Anny Paprockiej, powstały przepisy na ekologiczne i zdrowsze wersje popularnych dań i przekąsek – naleśników, racuchów, gofrów i ciast.

Założeniem było stworzenie zdrowego a jednocześnie bardzo smacznego „gotowca” do przygotowania wartościowych śniadań lub przekąsek dla osób, które nie mają czasu lub umiejętności, odżywiają się zdrowo i ograniczają w diecie kalorie i gluten.

- Mieszanki czyli bazy do wypieków oparłam na alternatywnych mąkach takich jak mąka gryczana, kokosowa czy z pełnoziarnistego ryżu. Mąki te są niskoglikemiczne, mają mnóstwo mikroelementów oraz są naturalnie pozbawione glutenu. Oczywiście w składzie nie ma też żadnych zbędnych dodatków, spulchniaczy czy konserwantów. A co jest nieoczywiste – zachowaliśmy znany wszystkim smak. Racuch po prostu musiał być pyszny a naleśniki musiały smakować jak naleśniki. Odbiór nowych produktów przez konsumentów oraz szybko rosnące grono fanów, potwierdzają, że plan się powiódł – mówi Anna Paprocka.

W ciągu roku wprowadziliśmy do sprzedaży 5 produktów, już wkrótce premiera kolejnych. Doskonale wpasowaliśmy się w trend zdrowej ekologicznej żywności, której przygotowanie  zajmuje mało czasu. Udowodniając jednocześnie, że zdrowe może być również bardzo smaczne.

Także produkt broni się sam. Większy problem – wynikający przede wszystkim z braku doświadczenia na rynku spożywczym - mieliśmy z wejściem szerzej na rynek. Ale na szczęście są sieci i dystrybutorzy, które doceniają młode polskie marki oraz są otwarte na nowości. Dzięki naszemu pierwszemu dystrybutorowi - Bio Planet, dotarliśmy na półki sklepów ekologicznych w całej Polsce. A chwilę później, dał nam szansę oraz zaufał naszym produktom - Rossmann Polska. Dzięki temu znacznie wzrosła rozpoznawalność naszej marki oraz dużo łatwiej nam dotrzeć do większej grupy klientów.

Bardzo doceniamy tą możliwość i jesteśmy wdzięczni za kredyt zaufania, który na starcie otrzymaliśmy.

Od miesiąca nasze produkty są dostępne również w wybranych sklepach Auchan a wkrótce startujemy testowo ze sprzedażą w części sklepów Carrefour. Także coraz nas więcej i coraz łatwiej nas znaleźć ale oczywiście nadal poszukujemy sieci chętnych do współpracy z nową polską marką ekologicznej żywności.

 Aby poznać nas bliżej zapraszamy na nasz profil na facebooku https://www.facebook.com/zdrowonamieszane/ oraz stronę www.zdrowonamieszane.pl

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Warsaw 14.02.2020

    Kolejna fit bzdura. "Naturalnie pozbawione glutenu" no gratuluję

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.