Zgłoś swój sklep do konkursu Market Roku 2014
Tę cenioną w branży handlowej i poważaną przez dostawców nagrodę dla najlepszych placówek detalicznych będzie można zdobyć, analogicznie jak w zeszłym roku, w czterech kategoriach:
1. Mały sklep (do 100 mkw.)
2. Średni sklep (101-250 mkw.)
3. Duży sklep (251-800 mkw.)
4. Sklep wielkopowierzchniowy (powyżej 800 mkw.).
Mechanizm wyłaniania sklepów, które otrzymają prestiżowe wyróżnienie, nie zmienia się. Warunkiem udziału w plebiscycie jest przesłanie na adres redakcji wypełnionego kwestionariusza. Następnie dziennikarze, wyposażeni w kamery i aparaty fotograficzne, udają się do wytypowanych placówek, które legitymują się najlepszymi wynikami finansowymi i wyróżniają się na tle konkurencji – rozmawiają z właścicielami, kierownikami i załogą. Pokłosiem takiej wizyty jest artykuł opisujący sklep-kandydata na łamach „WH”. Redakcja nominuje do udziału w finale po pięć placówek w każdej kategorii, a niezależne jury złożone z ekspertów wskazuje zwycięzców. Nagrodzimy ich podczas uroczystej gali finałowej, która odbędzie się w Warszawie w czerwcu 2014 roku.
W poprzedniej edycji udział w naszym plebiscycie wzięli reprezentanci niemal wszystkich najważniejszych sieci detalicznych, wiele placówek niezależnych i należących do spółdzielni Społem. Liczymy, że tym razem będzie podobnie.
Prosimy o jak najszybsze nadsyłanie wypełnionych kwestionariuszy. Termin przyjmowania zgłoszeń upływa 31 marca 2014 roku.
Pobierz kwestionariusz zgłoszeniowy
Kwestionariusz prosimy przesłać na adres: gszafraniec_wiadomoscihandlowe@wp.pl
8