04.02.2021/10:51

ZM Silesia promują polską kuchnię

Czy stworzenie kampanii online, w której 16 influencerów rywalizuje ze sobą w kulinarnych potyczkach, jest możliwe? Oczywiście, że tak

Przekonuje o tym producent wędlin marki Duda Nasze Polskie, który 25 stycznia ruszył z akcją pod hasłem „Pojedynek Smaku”. Firma zaprosiła do współpracy topowych influencerów kulinarnych. Ich celem będzie pokazanie bogactwa polskiej kuchni regionalnej. Zmagania toczyć się będą na stronie www.pojedyneksmaku.pl a oceniać je będzie Ewa Wachowicz. Akcja potrwa przez siedem tygodni.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także