16.02.2017/10:45
Znaczny spadek sprzedaży w małych sklepach w styczniu
W styczniu 2017 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 15,4 proc. niższa niż w grudniu 2016 r. W ujęciu rdr odnotowano spadek o 1,7 proc. – podała Polska Izba Handlu, za Centrum Monitorowania Rynku.
Z danych CMR wynika, że w styczniu 2017 r. klienci wydawali na zakupy w sklepach małoformatwowych do 300 mkw. średnio 13,67 zł, czyli o prawie 8 proc. mniej niż w grudniu 2016 r.
Sklepy małoformatowe do 300 mkw. obejmują: małe sklepy spożywcze do 40 mkw., średnie sklepy spożywcze 41-100 mkw., duże sklepy spożywcze 101-300 mkw., specjalistyczne sklepy alkoholowe.
0 komentarzy
Najnowsze z serwisu
3