26.01.2021/12:01

Zwroty nie są dużym problemem polskiego e-commerce. Zwracamy tylko co 10. produkt

Zwroty towarów zakupionych online nie są w polskim e-commerce nagminne. Z badania zleconego przez CBRE wynika, że aż 57 proc. e-konsumentów zwraca towary rzadko, a 39 proc. nie robi tego w ogóle. Klienci sklepów online oddają tylko 1 na 10 zakupionych produktów, najczęściej odsyłając je paczkomatem lub kurierem.

 

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Robert 08.04.2021

    Problemem mogą być ciągle wzrastające koszty przewoźników jak w przypadku Inpost. Dlatego warto zastanowić się nad współpracą z brokerem kurierskim. Dzięki temu zawsze będziemy mieć niskie ceny wysyłek. Ja korzystam z usług Globkurer.pl i jestem bardzo zadowolony. Polecam każdemu założyć darmowe konto i spróbować https://www.globkurier.pl/register/niskie-ceny-na-przesylki?company=true

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także