REKLAMAJACOBS - ZIARNA - BANER GŁÓWNY (01-15.10.2019)

(materiały własne)

Strona 2 z 2
REKLAMA

Jak dodaje, klienci zareagowali na wprowadzone zmiany bardzo pozytywne i zauważyli różnicę między nowym a poprzednim konceptem produktów. - Dotychczasowa tendencja sprzedaży pokazuje nam, że to jest oczekiwany kierunek rozwoju naszych produktów – podkreśla Patejko.

Istotna zmiana nastąpi w przypadku produktów ekonomicznych, które były dotychczas oznaczane logo podniesionego kciuka. Teraz ten segment będzie opatrzny zielonym logo z wizerunkiem rudzika, a tym samym będzie spójny z pozostałymi markami firmy.

Francuski operator zapowiada dalszy rozwój oferty produktów private label. - Rozwój marek własnych jest obecnie jednym z priorytetów dla Auchan w Polsce. Dobrym przykładem są nasze marki własne międzynarodowe, które cały czas rozwijamy: Qilive w produktach RTV AGD, Actuel w produktach gospodarstwa domowego i dekoracyjnych, InExtenso w tekstyliach oraz Cosmia w produktach kosmetycznych, albo najnowsza marka One Two Fun w segmencie zabawek – wylicza Dorota Patejko.

- W kategoriach spożywczych pod logo rudzika rozwijamy gamy produktowe międzynarodowe. Dobry przykład to nasza nowa gama kaw. Natomiast w produktach spożywczych współpracujemy ściśle z lokalnymi producentami. Nasza współpraca w dziedzinie marek własnych przyczynia się do rozwoju naszych partnerów, również na poziomie międzynarodowym: ponad 100 produktów naszej międzynarodowej gamy kosmetyków Cosmia jest produkowanych przez naszych polskich partnerów dla całej Grupy Auchan - podkreśla dyrektor Auchan.

Firma chce także rozwijać w Polsce gamę produktów ekologicznych pod marką własną. - Produkty Bio, tak jak produkty dopasowane do specjalnych potrzeb klientów będą przez nas jak najbardziej rozwijane. Śledzimy wszystkie ważne trendy rynkowe i zależy nam, aby zaproponować tańsze i jakościowe alternatywy dla klienta we wszystkich kategoriach – podsumowuje Dorota Patejko.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 11

  • 9
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
REKLAMA
do góry strony