REKLAMAEuroShop_banner główny_styczeń/luty 2020
Sklep sieci Biedronka w Warszawie

Sklep sieci Biedronka w Warszawie (materiały własne)

Na początku sierpnia br. firma Jeronimo Martins Polska, do której należy sieć sklepów Biedronka, uruchomiła pod Warszawą fabrykę zup gotowych do spożycia. Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, największy dystrybutor w Polsce planuje systematyczny rozwój oferty produktów wytwarzanych we własnych zakładach.

REKLAMA

Spółka Jeronimo Martins Polska zainwestowała w projekt już ponad 30 mln zł. Zakład produkcyjny ulokowano w Parzniewie k. Warszawy. Wcześniej, w 2014 r., Biedronka uruchomiła tam już centrum regionu i centrum dystrybucyjne.

Pierwsze trzy rodzaje zup trafiły na półki sklepów Biedronka 10 sierpnia. Teraz firma będzie systematycznie rozwijać ofertę. „Zdecydowaliśmy się na początku na zaproponowanie zup-kremów w trzech smakach: krem pomidorowy z pomidorem malinowym, krem brokułowy i krem kalafiorowy. Natomiast w najbliższych dniach do sklepów Biedronka trafiły zupy w kolejnych dwóch smakach: 20 sierpnia – krem z buraków i czerwonej soczewicy, a 21 sierpnia – krem z marchwi i czerwonej soczewicy. Na bieżąco śledzimy jednak upodobania naszych klientów i planujemy dalsze wprowadzania kolejnych rodzajów zup.” – poinformowało w komentarzu dla portalu wiadomoscihandlowe.pl biuro prasowe Jeronimo Martins Polska.

Przedstawiciele firmy dodali, że spółka nie wyklucza także modyfikacji asortymentu w przyszłości, co będzie – oczywiście – wynikało z preferencji klientów.

Obecnie biedronkowe „Zupy z Naszej Kuchni” dostępne są w 123 warszawskich sklepach Biedronka, a działania promocyjne prowadzone są na razie na terenie tych placówek. W ich ramach od 23 sierpnia w stołecznych sklepach prowadzone są specjalne degustacje zup dla klientów. W każdej z placówek degustacje potrwają około 5 dni, w tym czasie klienci będą mogli poznać smak wszystkich rodzajów zup.

„W trakcie rozwoju projektu będziemy rozszerzać obszar dostępności o nowe regiony. Nie wykluczamy wówczas prowadzenia również szerszych działań promocyjnych.” – wyjaśniają przedstawiciele JMP.

Zupy będzie można kupować w ramach ofert promocyjnych, np. od 10 do 21 sierpnia prowadzona była akcja: Kup 3 w cenie 2. W tej promocji, przy zakupie 3 opakowań, cena za jeden produkt wynosiła 2,66 zł.

Przedstawiciele Jeronimo Martins Polska zapytani o zasady współpracy z dostawcami warzyw, z których produkowane są zupy wyjaśnili, że „świeże warzywa, pochodzą od krajowych dostawców, którzy na co dzień współpracują z siecią Biedronka. Zakład zawiera z dostawcami odrębne umowy, które nie przewidują dodatkowych obostrzeń dot. sposobów produkcji rolnej, są związane z formą dostawy produktów oraz szczegółami logistycznymi i organizacyjnymi. Produkty dostarczane są do zakładu bezpośrednio przed rozpoczęciem produkcji (umyte, obrane i krojone), zapakowane w sposób, który umożliwia ich szybkie dodanie w procesie produkcji. Oczywiście, wszystkie produkty dostarczane do fabryki podlegają procedurom kontroli jakości, zarówno tym przewidzianym przez przepisy, jak i zgodnym z własnymi standardami sieci Biedronka.”

Kliknij i przeczytaj tekst i zobacz zdjęcia zup z własnej produkcji Jeronimo Martins Polska

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 4

  • 3
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony