REKLAMAHELIO - Baner Główny - Bakaliowe Kieszonkowe (18-29.09.2019)
Bakery made better

Bakery made better (fot. materiał partnera)

Strona 3 z 3


Innowacyjne rozwiązania

Firma Kerry jako lider rynku rozwiązań dla branży piekarniczo-cukierniczej, zapewnia partnerom biznesowym wysoką wydajność produkcji przy zachowaniu pełnej zgodności gotowych wypieków z oczekiwaniami klientów względem czystej etykiety. Szerokie portfolio firmy obejmuje m.in.:

• Naturalne produkty fermentacji – produkty powstałe w wyniku naturalnego procesu fermentacji pozwalające w sposób naturalny przedłużyć i zachować świeżość pakowanych wyrobów piekarniczo-cukierniczych tj. chleb tostowy, bułki typu fast food, ciastka i ciasta drożdżowe. Warto nadmienić, że Kerry jest największym producentem fermentowanych składników dla przemysłu spożywczego w krajach wysokorozwiniętych. Tego typu składniki są przyjazne dla konsumenta i wpisują się w trend czystej etykiety.

• Enzymy – firma Kerry jest wiodącym na świecie producentem enzymów spożywczych. W jej ofercie znajduje się szereg różnego rodzaju roztworów enzymatycznych. Zgromadzona wiedza na temat przetwórstwa piekarniczego pozwala jej oferować najlepsze rozwiązania we wszystkich kategoriach produktów piekarniczych.

• Naturalne aromaty – eksperci Kerry opracowali unikalną gamę naturalnych rozwiązań smakowych. W jej skład wchodzą m.in. aromaty w kapsułkach, aromaty naturalne i mleczne proszki. Mogą one nadać pełny smak i aromat szerokiej gamie wypieków.
 
• Glazury piekarnicze – glazury w czystej etykiecie, wykonane wyłącznie z naturalnych składników zapewniające doskonały połysk i koloryzację wypiekom z różnych kategorii.

Stosowanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych Kerry niesie producentom wiele korzyści, wśród których na pierwszym miejscu należy wymienić oczyszczenie etykiet z niepotrzebnych sztucznych dodatków. Współcześni konsumenci cenią sobie informacje na temat całego łańcucha dostaw, bo chcą wiedzieć, gdzie i jak produkowana była żywność. Z kolei szerokie portfolio autentycznych profili smakowych Kerry pozwala producentom z branży piekarniczo-cukierniczej na poszerzenie oferty o nowe, atrakcyjne dla klientów warianty smakowe produktów. Dzięki doświadczeniu globalnej sieci technologów piekarnictwa oraz ogromnej wiedzy specjalistycznej firma Kerry jest w stanie skutecznie pomagać klientom w znalezieniu odpowiednich rozwiązań technologicznych, optymalnie dopasowanych do ich potrzeb produkcyjnych nie tylko o wyjątkowej wszechstronności w użyciu, ale przede wszystkim o stałej najwyższej jakości.


Źródło: W artykule wykorzystano wyniki badania konsumenckiego „Consumer First” przeprowadzonego w 8 krajach Europy w latach 2017-2018 przez agencję badawczą Insight Insite na zlecenie firmy Kerry.

Poleć innym

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony