REKLAMAEuroShop_banner główny_styczeń/luty 2020

HoReCa - rynek gastronomiczny

 

24 sierpnia 2018, 08:01

(fot. mat. prasowe)

Drugie podejście Dairy Queen do rozwoju biznesu w Polsce można wciąż uznać za nieudane - pisze Puls Biznesu. Od maja 2017 roku firma nie otworzyła ani jednej restauracji.

REKLAMA

Przypomnijmy, Dairy Queen należące do firmy, której właścicielem jest Warren Buffett, już raz weszło do Polski w 2015 roku. Wówczas franczyzobiorca otworzył 3 lokale. Koncept, pomimo pozytywnego odzewu od klientów, nie odniósł sukcesu i po roku nie działała już żadna restauracja.

Drugie podejście do rozwoju na polskim rynku rozpoczęto w maju 2017 roku. Firma do tej pory nie znalazła jednak franczyzobiorcy, który mógłby rozwijać markę.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony