REKLAMAKORAL - Baner Główny - Świderek (25-31.03.2019)
Platforma eurocash.pl usprawnia codzienne zarządzanie sklepem

Platforma eurocash.pl usprawnia codzienne zarządzanie sklepem (fot. materiał partnera)

Czy sklepy małoformatowe mogą skutecznie konkurować z dyskontami? Jakich narzędzi i wiedzy potrzebują, by wzmacniać swoją pozycję rynkową? Jesienią na rynku zadebiutował eurocash.pl. To innowacyjna platforma e-commerce dla handlu niezależnego, która łączy możliwość składania zamówień z narzędziami wspierającymi zarządzanie sklepem. To nowa siła niezależnych detalistów.

REKLAMATargi w Krakowie - Belka w artykułach (marzec)

Eurocash.pl posiada funkcjonalności, które pozwalają w efektywny sposób zarządzać sklepem i podejmować trafne decyzje biznesowe. To bardzo proste i intuicyjnie w obsłudze narzędzie, dzięki któremu niezależni detaliści mogą skutecznie konkurować z handlem wielkoformatowym.

Dzięki nowoczesnym i unikalnym w skali branży technologiom wspieramy rozwój detalistów, dając im szansę na lepszą sprzedaż i silniejszą pozycję konkurencyjną – mówi Tomasz Polański, dyrektor generalny Eurocash Dystrybucja.

Szybkie zamawianie
Eurocash.pl ma wbudowaną najszybszą na rynku wyszukiwarkę, która „uczy się̨” użytkownika, zapamiętując i podpowiadając właściwe hasła. Wygodny dostęp do asortymentu możliwy jest również dzięki inteligentnym listom zakupowym – system sugeruje najczęściej zamawiane produkty, przypomina o tych dawno niewybieranych oraz umożliwia tworzenie własnych list zakupowych.

Trafne decyzje zakupowe
Eurocash.pl to zdecydowanie więcej niż „zamawiarka” produktów. Moduł W Twojej okolicy to regularnie uaktualniana baza wiedzy na temat najbliższego otoczenia sklepu przygotowana z wykorzystaniem danych i analiz własnych oraz firm współpracujących z Eurocash. Dane demograficzne, rankingi najlepiej sprzedających się̨ produktów czy podgląd gazetek konkurencji to informacje, które wspierają̨ podejmowanie trafnych decyzji zakupowych.

Wiedza wspierająca rozwój sklepu
Sekcja wiem więcej zawiera informacje o trendach rynkowych, produktach największych marek FMCG oraz przekazuje szereg porad sprzedażowych – w tym eksperckie treści na tematy związane z handlem czy zarządzaniem personelem. Użytkownicy zyskują też dostęp do kalendarza detalisty, w którym widzą terminy ukazywania się̨ gazetek promocyjnych, programów wsparcia sprzedaży, daty wizyt Przedstawiciela Handlowego, czy kampanie telewizyjne producentów współpracujących z Eurocash Dystrybucja.

Dostępność
Platforma to także mobilność, wygoda i wybór narzędzia pracy – system dostępny jest jako aplikacja mobilna (Android, iOS), w wersji online i na pulpit, która bazuje na technologii zapisu w tzw. chmurze. Dzięki nowym technologiom detaliści mogą korzystać z eurocash.pl w taki sposób, jaki najbardziej im odpowiada.


Platforma eurocash.pl to zaawansowane narzędzie, które zdecydowanie usprawnia codzienne zarządzanie sklepem. Co więcej, niezależny detalista ma teraz więcej informacji o rynku niż dyrektor dużej, centralnie zarządzanej sieci handlowej. To prawdziwa rewolucja na rynku B2B FMCG – mówi Tomasz Polański.


Grupa Eurocash to największa polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją produktów żywnościowych oraz wsparciem marketingowym dla niezależnych polskich przedsiębiorców prowadzących działalność detaliczną. Wspierane przez Eurocash sieci franczyzowe i partnerskie zrzeszają niemal 15 tysięcy niezależnych sklepów działających pod takimi markami, jak: abc, Groszek, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Euro Sklep czy Gama.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (4)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Jakiś gość 4 4 miesiące temu

    Platforma jest wsparciem a nie jedynym slusznym podejściem do zarządzania. Dzięki niej wiesz co się dzieje u konkurencji.. a przede wszystkim po ile. PH nadal będę odwiedzać i kontaktować się z klientem. Także mówienie uwierz a zginiesz jest bzdura i całkowitą ignorancją. Myślenie i odpowiedzialne działanie kiedy prowadzi się własny biznes to podstawa. A narzędzie i inicjatywa fajna i ciekawa.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~a 3 4 miesiące temuocena: 100% 

    Taka platforma i atak nigdy nie zastąpi przedstawiciela handlowego. Klienci i tak nie zawsze będą pamiętać o każdym asortymencie. Przedstawiciel jest po to aby klientowi wskazać co brakuje i co trzeba by było zamówić, po drugie to Przedstawiciel tworzy atmosferę i buduje relacje która pozwala na długo falową współprace z klientem nie żaden portal czy e-hurt.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~ANtoś 2 4 miesiące temuocena: 67% 

    Chcesz splajtować? Dopuść do zarządzania sklepem .Nowoczesną Platformę... :)

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Karol 1 4 miesiące temuocena: 67% 

    Wszystko świetnie tylko ta platforma to nadal zamknięte rozwiązanie, trzeba zamawiać to co narzuca Eurocash. 1o tys produktów dostępne w Eurocash to bardzo niewielki wybór, są inne platformy które oferują o wiele więcej produktów. Chyba jednak lepiej mieć większy wybór i samemu wybierać hurtownię, która mi przywozi towar do sklepu.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony