REKLAMAMLEKOVITA - Baner Główny (31.10 - 17.11.2019)

(fot. Pixabay/CC0)

Internetowy supermarket Frisco.pl już wkrótce wdroży dwa projekty z obszaru tzw. Internetu Rzeczy (IoT). Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, e-sklep nawiązał współpracę z firmami Samsung i Google. Dzięki temu klienci Frisco.pl już wkrótce zamówią zakupy, rozmawiając ze swoim smartfonem albo korzystając z ekranu dotykowego na lodówce.

REKLAMAVITAKRAFT - VITA NATURE - BELKA W ARTYKUŁACH (15-30.11.2019)

Z naszych nieoficjalnych informacji wynika, że oficjalny start projektu Frisco z Samsungiem planowany jest w okolicach połowy lipca. Drugie rozwiązanie, obejmujące wymianę informacji pomiędzy e-sklepem a asystentem Google'a, wdrożone zostanie niewiele później, bo we wrześniu.

Biuro prasowe Frisco.pl nie odpowiedziało na nasze pytanie o szczegóły współpracy z Samsungiem. Z innych źródeł wiemy, że sojusz firm zaowocuje integracją polskiego sklepu internetowego z inteligentnymi lodówkami koreańskiego giganta. Na razie bez odpowiedzi pozostaje jedynie pytanie, jak głęboka będzie to integracja. Nasz informator opisuje, że Frisco "nie tylko będzie wyskakiwać z lodówki, a nawet będzie już w lodówce".

Lodówki Samsunga najnowszej generacji pomagają im właścicielom w śledzeniu stanu zapasów. Wyposażone są w kamery, które robią zdjęcia przy każdym zamknięciu drzwi. Tym samym użytkownik może w każdej chwili podejrzeć wnętrze lodówki w swoim smartfonie, przy pomocy odpowiedniej aplikacji. Ponadto producent wdrożył funkcję, która pozwala "zajrzeć do lodówki i dokupić to, czego brakuje". Na tym polu współpraca z Frisco.pl wydawałaby się naturalna. Oprócz tego smart lodówki Samsunga pozwalają na tworzenie list zakupowych i korzystanie z licznych aplikacji z poziomu wbudowanego ekranu dotykowego.

O ile dokładny zakres współpracy Frisco.pl z Samsungiem owiany jest jeszcze tajemnicą, ze względu na ustalenia dopinane z partnerem, o tyle firma chętnie komentuje drugi z projektów związanych z IoT, czyli wejście w tzw. voice commerce.

- Narzędzie inteligentnego asystenta zakupowego będzie dostępne na Frisco.pl od września tego roku. Wcześniej oczywiście pojawi się wersja testowa - zdradza w odpowiedzi na nasze pytania Grzegorz Bielecki, prezes Frisco.pl. - Głównymi funkcjonalnościami tego rozwiązania będą odczyt zawartości koszyka, powiadamianie o najnowszych promocjach oraz podstawowa komunikacja, czyli powitanie użytkownika i odpowiadanie na najczęściej zadawane pytania - opowiada.

Zdaniem Bieleckiego, proces zakupowy prowadzony przez asystenta głosowego będzie dużym usprawnieniem i ułatwi wybór towarów. Użytkownik Frisco.pl będzie łączył się ze sklepem, rezerwował termin dostawy, a następnie przy otwarciu poprzedniego koszyka, który odczyta asystent głosowy, będzie mógł zmodyfikować jego zawartość, czyli dodać albo usunąć niektóre produkty.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 5

  • 4
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony