30.05.2020 / 09:00
StoryEditor

Jaak Mikkel, Coca Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie: Podatek od cukru dyskryminuje jedną kategorię produktów spożywczych [VIDEO]

(fot. materiały własne)
- Patrząc na wnioski płynące z krajów, które wprowadziły już podobne rozwiązania, widać, że większość z nich nie osiągnęło rezultatów, zakładających poprawę stanu zdrowia społeczeństwa. Nie wydaje mi się, aby w Polsce było inaczej - mówi Jaak Mikkel, Coca Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie w rozmowie z portalem www.wiadomoscihandlowe.pl.

Cały wywiad możesz przeczytać tutaj:
Jaak Mikkel, Coca Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie: Znane marki lepiej radzą sobie w trudnych czasach [WYWIAD]

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 10% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.08.2025 / 10:46
StoryEditor
Biedronka piękniejsza niż Dino? Dyskonter uruchamia inwestycję wyprzedzając sieć supermarketów z Krotoszyna
Biedronka i Dino otwierają sklepy na warszawskim Wilanowie, Źródło: GPT Chat

Warszawski Wilanów, a szczególnie jego część znana jako Zawady, staje się nowym symbolicznym polem bitwy dwóch dużych graczy polskiego rynku handlu detalicznego. Przy ul. Sytej w krótkim czasie ruszają (lub planowane są) dwa supermarkety dwóch konkurencyjnych sieci: Biedronki oraz Dino. Ta lokalizacja, uznawana za prestiżową i dynamicznie rozwijającą się, staje się areną ostrej rywalizacji o klienta. A mieszkańcy? Nie wszyscy są zadowoleni.

Biedronka otwiera sklep przy Sytej 100

Już od 7 sierpnia 2025 r. mieszkańcy Wilanowa będą mogli robić zakupy w nowej odsłonie sklepu Biedronka przy ul. Sytej 100. Obiekt przes...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.08.2025 / 18:39
StoryEditor
Lidl poluje na młodych klientów Coca-Coli i PepsiCo. To strategicznie zaplanowana ofensywa marki własnej
Kadr z reklamy Freeway Coli, marki własnej Lidla (fot. materiały prasowe)

Nowa kampania Lidla przyciąga uwagę nie tylko wakacyjnym klimatem i muzyką Bruno Marsa. Kluczowym motywem jest puszka coli. Przez pierwsze sekundy pozostaje bez widocznego logo, budząc konkretne skojarzenia. Czy sieci handlowe chcą odebrać lojalnych klientów gigantom takim jak Coca-Cola?

Reklama Lidla, promująca Freeway Colę, rozpoczyna się klasycznie: letni klimat, muzyka, grupa młodych ludzi. W centrum – puszka coli, trzymana w ręku, z charakterystycznym czerw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. sierpień 2025 17:58