REKLAMARC Foods - baner główny - grudzień 2018

(fot. ŁR, wiadomoscihandlowe.pl)

KFC Polska dostosowuje swoją stronę internetową zgodnie z zasadą Mobile First i wprowadza nowe funkcje, które były dotychczas dostępne tylko w aplikacji. Innowacje wpisują się w realizowaną strategię firmy inwestowania w nowoczesne technologie.

REKLAMAMAURENT (EVEROAD) - belka w artykułach - I etap - (10-25.12.2018)

Sieć restauracji KFC uruchomiła nową stronę www (będącą połączeniem kfcdostawa.pl i strony głównej marki) i rozwinęła kanał mobilny, który staje się coraz ważniejszym elementem „customer journey”.

Nowa platforma pozwala na zamówienie dań i zapłacenie za dostawę jedzenia do wybranego miejsca. Użytkownik strony może również skorzystać z funkcji dostępnej dotychczas tylko w aplikacji KFC – czyli „Zamów i odbierz w restauracji” i odebrać posiłek w lokalu bez oczekiwania w kolejce.

Nowa strona ma być odpowiedzią na dynamicznie zmieniające się zachowania zakupowe konsumentów. - Chcemy w jak największym stopniu ułatwić naszym gościom dostęp do produktów. Dlatego też inwestujemy w nowoczesną stronę opartą o rozwiązania z zakresu Mobile First i personalizacji zamówień – komentuje Maciej Jędrychowski, Digital Manager KFC.

Rosnąca popularność e-commerce w branży restauracyjnej w naszym kraju przekłada się na wzrost inwestycji dużych graczy w tym segmencie. Jak wynika z danych Nielsena już 10 tys. restauracji w Polsce dostarcza posiłki klientom do domów i biur i choć rynek zamówień jedzenia online stanowi obecnie zaledwie 5–6 proc. całości transakcji, to wzrasta on o około 60–70 proc. rok do roku, czyli najszybciej w całym sektorze e-commerce.

Potencjał polskiego rynku potwierdzają także dane własne KFC, z których wynika, że e-commerce rośnie z miesiąca na miesiąc. Liczba tego typu zamówień wzrosła 3-krotnie w porównaniu do ubiegłego roku.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony