REKLAMANaturio_banner główny_styczeń 2020
Christina Aguilera wykonująca utwór

Christina Aguilera wykonująca utwór "Dirrty" (fot. DSB/Wikimedia Commons, na lic. CC-BY-2.0)

Najpierw Heidi Klum, teraz Christina Aguilera. Sieć Lidl rozpoczyna współpracę z kolejną gwiazdą showbusinessu. Wkrótce do sprzedaży w sklepach dyskontera, również w Polsce, trafi linia produktów do stylizacji włosów, zaprojektowana wspólnie z amerykańską piosenkarką.

REKLAMA

"Wystylizuj się jak gwiazda" - pod takim hasłem promowane będą produkty Lidla sygnowane nazwiskiem Aguilery. Począwszy od poniedziałku 9 grudnia, klienci Lidla będą mogli nabyć wielofunkcyjny zestaw do stylizacji włosów, falownicę, prostownicę z wyświetlaczem LED, suszarkę, lokówkosuszarkę z jonizacją, czy szczotkę do włosów (różne rodzaje).

Kolekcja przygotowana we współpracy z Christiną Aguilerą będzie dostępna zarówno w sprzedaży stacjonarnej, jak i w sklepie internetowym Lidla. Najtańsze produkty z linii będzie można nabyć za 9,99 zł, a najdroższy towar wyceniono na 99 zł.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 4

  • 3
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Andy 1 miesiąc temuocena: 100% 

    Co roku na święta jest dokładnie to samo. Lidl nie popisał się niczym szczególnym.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony