19.06.2020 / 08:16
StoryEditor

Mars, Colgate-Palmolive i PepsiCo zmieniają swoje kultowe produkty. Chcą walczyć z rasizmem

(fabebook.com)
Wiele tradycyjnych marek z ponad 100-letnią tradycją, mających swoje korzenie w USA, nawiązuje w nazwach oraz wizualizacji do wizerunku czarnoskórych osób. Teraz ma się to zmienić. Firma Mars chce zmienić markę Uncle Ben’s, PepsiCo markę Aunt Jemima, a Colgate-Palmolive jedną z najbardziej popularnych w Azji past do zębów – Darlie.

Firma Mars, właściciel marki Uncle Ben's ma usunąć z opakowań ryżu i sosów zdjęcie czarnoskórego mężczyzny. W taki sposób firma wpisuje się w antyrasistowskie nastroje i działan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.10.2025 / 11:44
StoryEditor
Nowy format sklepów Stokrotki. Pierwszy ruszył w Lublinie [GALERIA]
Nowy, flagowy model marketu sieć Stokrotka otworzyła w Lublinie przy ul. Nałkowskich 230 (fot. Stokrotka)
Nowy, flagowy model marketu sieć Stokrotka otworzyła w Lublinie przy ul. Nałkowskich 230 (fot. Stokrotka)fot. Stokrotka
Nowy, flagowy model marketu sieć Stokrotka otworzyła w Lublinie przy ul. Nałkowskich 230 (fot. Stokrotka)
Market Stokrotki w nowym formacie oferuje pieczywo wypiekane na miejscu (fot. Stokrotka)fot. Stokrotka
Nowy, flagowy model marketu sieć Stokrotka otworzyła w Lublinie przy ul. Nałkowskich 230 (fot. Stokrotka)
Stokrotka otwiera w Lublinie market w nowym formacie (fot. Stokrotka)fot. Stokrotka
Nowy, flagowy model marketu sieć Stokrotka otworzyła w Lublinie przy ul. Nałkowskich 230 (fot. Stokrotka)
Market Stokrotki w nowym formacie ma stoisko z mięsem i wędlinami z tradycyjnej lady poszerzone o nowy asortyment (fot. Stokrotka)fot. Stokrotka
Nowy, flagowy model marketu sieć Stokrotka otworzyła w Lublinie przy ul. Nałkowskich 230 (fot. Stokrotka)
Nowy, flagowy model marketu sieć Stokrotka otworzyła w Lublinie przy ul. Nałkowskich 230 (fot. Stokrotka)
Nowy, flagowy model marketu sieć Stokrotka otworzyła w Lublinie przy ul. Nałkowskich 230 (fot. Stokrotka)
Nowy, flagowy model marketu sieć Stokrotka otworzyła w Lublinie przy ul. Nałkowskich 230 (fot. Stokrotka)

Pod koniec września w Lublinie sieć Stokrotka otworzyła sklep w nowym formacie. Czego klienci mogą spodziewać się w nowym koncepcie Stokrotki? Zobacz zdjęcia.

Nowy format marketu Stokrotki otwarty w Lublinie

Nowy, flagowy model marketu sieć Stokrotka (Maxima Group) otworzyła w Lublinie przy ul. Nałkowskich 230. Już wcześniej istniał ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.10.2025 / 15:24
StoryEditor
Dino otwiera nowe sklepy w całej Polsce. Do końca roku będzie mieć nawet 3000 supermarketów
Sklep sieci Dino (fot. mat. własne)

Sieć Dino w Polsce rośnie w rekordowym tempie. Operator otworzył już 245 nowych sklepów w 2025 r. i na koniec września miał 2933 placówki. Wszystko wskazuje na to, że liczba sklepów sieci z Krotoszyna przekroczy 3000 placówek, wystarczy, że operator uruchomi w ostatnim kwartale 67 punktów, co nie powinno być dużym problemem.

Dino Polska, rozwój sieci Dino, nowe sklepy Dino, przychody Dino 2025, inwestycje Dino, ekspansja sklepów spożywczych, Dino Polska sprzedaż, powierzchnia sprzedaży Dino

Di...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10. październik 2025 22:39