21 lutego 2019
Zgodnie z opublikowanymi dzisiaj danymi GUS sprzedaż detaliczna w przedsiębiorstwach zatrudniających powyżej 9 osób zwiększyła się w styczniu w cenach bieżących o 6,6...
Sieć Żabka już od wielu lat oferuje gorącą kawę, przekąski na zimno i na gorąco, od hot-dogów, przez zapiekanki po pizzę. Teraz firma wchodzi na kolejny etap...
20 lutego 2019
Światowy lider działający na rynku produkcji i dostawy pizzy zapuszcza korzenia w rosyjskiej stolicy. W ciągu najbliższych pięciu lat chce otworzyć 100 restauracji. Większość...
19 lutego 2019
14 lutego 2019
13 lutego 2019
7 lutego 2019
Sieć Biedronka pochwaliła się, że z jej karty lojalnościowej Moja Biedronka korzysta już 7 mln użytkowników. W zamian za przekazanie sieci swoich danych osobowych i zgody...
1 lutego 2019
Zakaz handlu w niedzielę zaostrza rywalizację między sprzedawcami. Tym bardziej, że według prognoz opracowanych przez Euromonitor International, w efekcie tych zmian z handlowej...
Trzynaście wielkich firm – sieci handlowych i producentów żywności – podpisało dzisiaj w siedzibie francuskiego ministerstwa ochrony środowiska narodowy pakt w...
18 lutego 2019
26 lutego 2016, 14:18
Sebastian Szczepaniak
Dr Gerard, targi ISM
To były nieco spokojniejsze targi ISM niż rok temu, bo praktycznie trzy miesiące wcześniej w tym samym miejscu odbyła się organizowana raz na dwa lata Anuga, impreza branży spożywczej, na której również producenci słodyczy są bardzo widoczni. – Po Anudze na ISM zawsze jest mniej zwiedzających, za to ci, którzy są, przyjeżdżają w konkretnym celu. Łatwiej więc o owocne rozmowy – usłyszeliśmy na stoisku Dr. Gerarda od Moniki Krekory-Ansorge odpowiedzialnej za rozwój eksportu. Choć na targach zwykle nie podpisuje się kontraktów – nie czas i miejsce na towarzyszące im szczegółowe ustalenia – niektórzy producenci chwalili nam się, że niebawem będą wysyłać więcej słodyczy za granicę. O swoich oczekiwaniach wobec imprezy opowiedział nam bez ogródek Paweł Brzeziński, kierownik działu marketingu w firmie Terravita. – Te targi pozwalają dotrzeć do tych dystrybutorów z zagranicy, którzy mają doskonałe kontakty w kanale tradycyjnym w swoich krajach i docierają do najważniejszych tamtejszych hurtowni. Firma jest na etapie porządkowania portfolio, w październiku 2015 roku wprowadziła do sprzedaży zgodną z aktualnymi trendami prozdrowotnymi linię gorzkich czekolad o wysokiej zawartości kakao. To pierwsza taka seria w segmencie tabliczek w średniej cenie. Brzeziński uważa, że z czasem ta seria zastąpi dotychczasową wiodącą linię Terravity, którą są tabliczki mleczne.
- Mamy w firmie nowe rozdanie. Zaszła zmiana, głównie pokoleniowa, część osób
Unilever oraz Wawel nawiązały współpracę, w rezultacie której w najbliższym
Poleć innym
Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zdjęć: 44
15 lutego 2019
zdjęć: 13
12 lutego 2019
zdjęć: 35
8 lutego 2019
zdjęć: 8
6 lutego 2019
zdjęć: 10
29 stycznia 2019
17 grudnia 2018
13 grudnia 2018
Na portalu wiadomoscihandlowe.pl używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.