REKLAMAPRIM (KABANOS) - Kiełbaski z becułecki - Baner Główny (27- 31.03.2020)

HoReCa - rynek gastronomiczny

 

2 października 2018, 11:28

Platformy cyfrowe i nowoczesne technologie stymulują rozwój nowych konceptów i usług gastronomicznych, wprowadzając branżę w nowy etap rozwoju – czytamy w informacji przygotowanej przez AmRest.

REKLAMANutrend - Belka w artykułach - Baner nr 2 (16.03 - 16.04.2020)

(Fot. Pixabay)

Branża gastronomiczna dynamicznie się zmienia, przede wszystkim za sprawą rozwoju rynku zamówień jedzenia on-line. Rozwojowi sektora sprzyja poprawiająca się sytuacja ekonomiczna Polaków, którzy częściej jadają na mieście lub zamawiają jedzenie do domu.

AmRest przywołuje dane PMR Research według których wartość rynku gastronomicznego przekroczy w 2018 roku 30 mld zł netto i będzie o 5,8 proc. wyższa niż w ubiegłym roku. Jeśli zaś chodzi o jedzenie zamawiane przez internet, to AmRest przywołuje dane Nielsena. Eksperci tej agencji wskazują, że choć e-commerce w branży kulinarnej stanowi obecnie zaledwie 5-6 proc. wszystkich transakcji w gastronomii, to wzrasta o około 60-70 proc. rok do roku – najszybciej w całym sektorze handlu elektronicznego.

Ten trend jest zgodny z jedną z inwestycji AmRest w obszarze digital. Było nią nabycie pakietu większościowego w serwisie do zamawiania jedzenia pizzaportal.pl. W tym roku spółka zainwestowała w hiszpańską platformę Glovo i wdraża do swoich restauracji rozwiązania cyfrowe i mobilne, które ułatwiają kontakt klienta z marką. Przykładem aplikacja w ramach sieci KFC, pozwalająca  na zamawianie jedzenia i zapłatę on-line za dostawę do wybranego przez siebie miejsca. AmRest uruchomił także aplikacje na smartfony dla Pizza Hut i Starbucks.

- Realizacja strategii digital oraz inwestycje w innowacyjne platformy stanowią obecnie jeden z głównych filarów rozwoju AmRest. Stale obserwujemy trendy konsumenckie i słuchamy głosu klientów. Podjęte działania są odpowiedzią na ich potrzeby. Naszym celem jest dalszy rozwój w zakresie platform cyfrowych oraz nowych technologii. Otwieramy nowy rozdział w gastronomii – mówi Adam Sawicki, Chief Digital Officer AmRest.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMAPPH 2020 - PROMOCJA 10% - Halfpage (marzec-kwiecień 2020)
do góry strony