REKLAMAATLANTA POLAND (BAKAL - Konkurs) - Baner Główny  (czerwiec 2018)

(fot. mat. pras.)

Największa polska sieć supermarketów Polomarket sfinalizowała zakup kolejnych 10 naczep chłodniczych 3 osiowych o ładowności 33 palety każda. Inwestycja o wartości blisko 3 mln zł jest kolejnym etapem konsekwentnie realizowanego procesu wymiany całej własnej floty sieci.

REKLAMAROS-SWEET (MORESO - ORZESZKI) - Baner Główny (24-30.06.2019

Zakupione naczepy zostały skonfigurowane z podzespołów wyprodukowanych przez międzynarodowych liderów na indywidualne zamówienie sieci Polomarket. Naczepy dostarczyła firma Schmitz Cargobull, agregaty chłodnicze do naczep firma Carrier, natomiast windy rozładunkowe pochodzą z firmy BAR Cargolift. W naczepach zastosowano najnowsze rozwiązania zapewniające bezpieczeństwo, a w szczególności świeżość produktów dostarczanych do sklepów. Nowoczesne naczepy spełniają także wysokie standardy bezpieczeństwa w ruchu drogowym.

- Termika nowych naczep gwarantuje nam dowiezienie towaru do sklepów w odpowiedniej temperaturze. Jest to element kluczowy w obrocie produktami ultra świeżymi. Dzięki nowoczesnym naczepom gwarancja świeżości oraz wysokiej jakości naszych produktów, którą tak bardzo cenią sobie nasi Klienci, będzie jeszcze większa – mówi Jarosław Brudnicki, dyrektor zakupów w Polomarkecie.

Własna flota samochodowa, oprócz funkcji transportowych jest także skutecznym nośnikiem reklamy. - Wszystkie nowe naczepy zostały obrandowane logotypem naszej sieci. Takie działanie to dodatkowa promocja i zwiększanie świadomości marki wśród naszych Klientów. Samochody przewożące towary pomiędzy zaplanowanymi wcześniej placówkami, pojawiają się w wielu miejscach – w większych i mniejszych miejscowościach, na autostradach czy parkingach, a więc wszędzie tam, gdzie mogą znajdować się nasi potencjalni Klienci - dodaje Brudnicki.

Obecna inwestycja we flotę transportową stanowi kontynuację rozpoczętych w ubiegłym roku inwestycji w transport i logistykę. Dla przypomnienia, w ubiegłym roku sieć Polomarket zakupiła 14 zestawów ciężarowych typu tandem za kwotę bliską 12 mln zł. Stworzenie i zarządzanie flotą transportową stanowi duże wyzwanie dla każdej sieci i wymaga poniesienia ogromnych kosztów inwestycyjnych.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 3

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (3)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~dali 3 miesiąc temu

    No 8000 stacji w całej UE i można zaoszczędzić trochę i chyba nie trzeba być dużą firmą.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~uli 2 miesiąc temu

    Będzi enajszybciej ;) (fragment komentarza usunięty z powodu złamania regulaminu forum)

    Edytowany: miesiąc temu

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~NIk 1 miesiąc temu

    A wiadmo z jakich kart paliwowych korzystają? Czy ktoś w ogóle moze coś polecić, albo chociaż napisać o E100?

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony