REKLAMAKORAL - Bracia Koral - Rożek - Baner Główny (06-10.04.2020)
Rob Philipson, członek zarządu Spar Group

Rob Philipson, członek zarządu Spar Group (fot. Spar Group)

Strona 11 z 16
REKLAMADOBROWOLSCY - Syty Wilk Pomaga - Belka w artykułąch (06.04 - 01.03.2020)

Może to nie być pojedynczy operator stacji paliw, może być ich wielu. Mamy około 5 różnych partnerów, z którymi współpracujemy w Szwajcarii. W RPA współpracujemy tylko z Shell, tam mamy sojusz strategiczny. W Irlandii jest wiele różnych marek, z którymi współpracujemy.

Na podstawie mojej ograniczonej liczby podróży po Polsce wydaje mi się, że profesjonalizacja sklepów na stacjach jest dla nas ogromną szansą. Wygląda na to, że jest wielu niezależnych przedsiębiorców, którzy prowadzą sklepy na stacjach i potrzebują pomocy czy wskazówek – aby mogli zacząć konkurować z największymi graczami na tym rynku.

Kiedy otworzycie swój pierwszy sklep w Blue City, po zmianie szyldu z Piotra i Pawła?

29 listopada.

Jaki będzie harmonogram dalszego rebrandingu sklepów Piotr i Paweł?

Nie chcę, żebyśmy po prostu zmienili markę tych sklepów – nie sądzę, żeby służyło to czemukolwiek. Każdą z operacji rebrandingu oceniamy teraz na podstawie jej potencjału. W tych lokalizacjach, z których jesteśmy zadowoleni, zmienimy markę niemal natychmiast. Pozostałe będziemy ulepszać, a dopiero potem wdrażać proces rebrandingu.

Jak długo ten proces potrwa?

Nie powinno to zająć więcej niż 2-3 lata. Musimy działać szybko.

A jak wygląda harmonogram otwarcia nowych sklepów Spar w Polsce?

Zaczniemy natychmiast. Gdy tylko pojawią się możliwości, zaczniemy pracę. Już rozmawiamy z polskimi właścicielami nieruchomości. Oczywiście mamy wiele partnerstw z dużymi funduszami nieruchomości w RPA, które posiadają centra handlowe w Polsce. Jesteśmy silni na rynku detalicznym w RPA i będziemy wykorzystywać te relacje również w Polsce.

Czy centra handlowe odegrają dużą rolę, jeśli chodzi o otwieranie sklepów Spar w Polsce?

Szczerze mówiąc, nie sądzę, żeby wielkie centra handlowe były naszym priorytetem na przyszłość. Weszliśmy do centrów handlowych w ramach lokalizacji sklepów Piotra i Pawła – ponieważ w ramach sieci jest wiele takich właśnie lokalizacji. Ale myślę, że prawdopodobnie Spar ma większą szansę rozwoju w miasteczkach i ich okolicach. Tam widzimy duże możliwości – to my będziemy mogli zbliżyć się do klientów – zamiast oczekiwać, że klienci przyjadą do miasta na zakupy. Jednak warto być w strategicznych centrach handlowych – takich jak Blue City, gdzie mamy dużą bazę osób dojeżdżających do pracy do okolicznych biur i bloki mieszkalne wokół o dużej gęstości zaludnienia.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 28

  • 25
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (8)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Curious 8 4 miesiące temuocena: 0% 

    Skoro tak niby przestrzegają prawa i wyroków w nasz kraju jak mówią, to dlaczego otworzyli sklep pod logo Spar, skoro sąd ponoć im zakazał bo BacPol przecież ma już sieć Spar w Polsce?

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Zizitop 7 4 miesiące temuocena: 80% 

    Przy takiej ekipie czyli TS i społka, czekają Pana, Panie Rob same straty.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Obserwator 6 4 miesiące temuocena: 33% 

    Piotr i Paweł nie pojawił się przypadkowo, tylko Bać-Pol w ramach zaproszenia Afrykanerów zainteresował ich szyldem. A wejście Spar Group nie tyle było wymuszone sytuacją Bać-Polu, co Spar Group najzwyczajniej wykorzystała sytuację w jakiej znalazła się ta polska spółka... Smutne to.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Gracz 5 4 miesiące temuocena: 0% 

    Więcej Ukraińców do magazynu zatrudnić, na 40 osób może 5-6 coś potrafi zrobić.

    oceń komentarz
  • ~ter 4 4 miesiące temuocena: 100% 

    Ciekawe co charakterystycznego moga zaproponowac Polakom. Skupianie sie w wywiadzie na konkurowaniu z brudna Biedronka i jej asortymentem dla najmniej wymagajacych klinetow to kolejne ciagniecie handlu w PL w dol, rownanie do mulu. Czy Spar sprowdzi do Polski artykuly ze swojej czesci swiata? Co chce zaoferowac polskim klientom, co go wyrozni na tle konkurencji? Hiper_Carrefoury stawiaja na roznorodnosc, daja duzo Francji. Lidle opieraja sie na monotonii spozywczej, urozmaicajac ja tygodniami tematycznymi. Bieda jest chyba skierowana do odpornych psychicznie i fizycznie, zdesperowanych kilientow, ktorych nie odstrasza brud, balagan i kolejki do kas Zas wiekszosc mniejszych sklepow (Stokrotki, Dina, D.Centrum itp.) oferuje dokladnie to samo. Ciekawe gdzie widzi sie Spar.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Przedstawiciel Handlowy 3 4 miesiące temuocena: 40% 

    Wszystko pięknie powiedziane tylko dlaczego sklepy Piotra i Pawła zaopatrują się w towar w Eurocashu , Makro itp.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Beengood_bee 2 4 miesiące temuocena: 47% 

    Dynamiczna ekspansja, być może poprzez akwizycję ogryzionych zwłok Tesco. Buńczuczne zapowiedzi, że nie boją się Biedronki....no cóż niektóre mròwki nie lękają się słoni, bo ich nie znają

    oceń komentarz
  • ~ciekawy 1 4 miesiące temu

    czyzby ów Pan z wielkopolski z pewną siecią....??

    oceń komentarz
REKLAMA
do góry strony