16.06.2020 / 01:49
StoryEditor

Rossmann otworzył w Polsce swój flagowy sklep. Jak wygląda drogeria przyszłości? [ZDJĘCIA]

(Rossmann Polska)
(Rossmann Polska)
(Rossmann Polska)
Rossmann Polska zaprezentował swój flagowy sklep [ZOBACZ JAK WYGLĄDA] - 1
(Rossmann Polska)
Rossmann Polska zaprezentował swój flagowy sklep [ZOBACZ JAK WYGLĄDA] - 2
(Rossmann Polska)
Rossmann Polska zaprezentował swój flagowy sklep [ZOBACZ JAK WYGLĄDA] - 3
(Rossmann Polska)
(Rossmann Polska)
(Rossmann Polska)
(Rossmann Polska)
W połowie czerwca w łódzkiej Manufakturze, a dokładnie w dawnej fabryce Poznańskiego, która jest dzisiaj kluczowym elementem jednego z największych centrów handlowych w Europie, sieć Rossmann otworzyła swoją flagową drogerię, która łączy nowoczesny design z najnowszymi technologiami, a także zakupy z zabawą.

Przedstawiciele firmy Rossmann Polska podkreślają, że nowa drogeria, to dla firmy „krok w przyszłość”. W sklepie nowoczesny design przenika się z najnowszymi technologiami, a wy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.09.2025 / 08:28
StoryEditor
Biedronka chwali się ekologią opakowań marek własnych. Ile ton plastiku z odzysku wykorzystuje?
Biedronka (fot. Magda Wygralak/Shutterstock)

Tylko w 2024 roku Biedronka wykorzystała 6 tys. ton recyklatu do produkcji opakowań swoich marek własnych. Zapowiada również, że będzie dodawała w opakowaniach co najmniej 25 proc. wagowo surowców pochodzenia wtórnego z recyklingu pokonsumenckiego.

Za przykład odpowiedzialnego podejścia do opakowań sieć podaje butelki jogurtów pitnych Fruvita, w których wykorzystano znaczącą ilość recyklatu. W skali roku to 216 ton plastik...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.09.2025 / 19:13
StoryEditor
Ceny żywności na świecie najwyższe od dwóch lat. FAO bije na alarm
Z danych FAO wynika, że podstawowym produktem spożywczym, który drożeje obecnie najbardziej na świecie, są oleje roślinne (fot. Shutterstock)

Organizacja Narodów Zjednoczonych do spraw Wyżywienia i Rolnictwa (FAO) informuje, że ceny żywności na świecie osiągnęły w sierpniu 2025 r. poziom nienotowany od ponad dwóch lat. Drożeją zwłaszcza oleje roślinne, mięso oraz cukier.

Indeks cen żywności FAO, który mierzy zmiany cen koszyka podstawowych produktów spożywczych w handlu międzynarodowym, wyniósł w sierpniu 130,1 punktu - informuje portal esmmag...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. wrzesień 2025 19:53