6 grudnia 2019
Firma odzieżowa H&M zawarła umowę z chińską platformą subskrypcyjną YCloset. W ramach sojuszu klienci platformy będą mogli wypożyczać ubrania marki COS – podał...
Począwszy od 2020 roku na wszystkich produktach Bonduelle Deutschland będą umieszczane etykiety Nutri-Score, czyli pięciokolorowy znak graficzny, pomagający ocenić wartość...
5 grudnia 2019
Spar Group w swoim pierwszym sklepie w Polsce, czyli Eurosparze w warszawskim centrum handlowym Blue City, zaprezentowało koncept kawiarni Bean Tree Cafe. To dopiero zalążek tego,...
4 grudnia 2019
24 listopada 2019
Choć do Black Friday został jeszcze prawie tydzień już teraz Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta pokazuje, że tego dnia na konsumentów może czekać wiele przykrych...
21 listopada 2019
20 listopada 2019
19 listopada 2019
Co trzeci przedsiębiorca, prowadzący sprzedaż detaliczną, zainstalował terminal płatniczy w ramach programu Polska Bezgotówkowa. Wciąż jednak są miejsca, gdzie można...
2 grudnia 2019
28 listopada 2019
Tesco realizuje strategię 4R, w ramach której eliminuje opakowania z tworzyw nie nadających się do recyklingu. Sieć walczy także ze zbyt dużymi opakowaniami.
3 grudnia 2019
W ponad 300 salonach sportowych marek 4F i 4F Junior, Outhorn, 4Faces, Under Armour można płacić kartami i bonami podarunkowymi i Sodexo. Na mocy umowy Sodexo Benefits and...
HANDEL I DYSTRYBUCJA
drogerie i apteki
19 października 2018, 15:44
wiadomoscihandlowe.pl
(fot. mat. prasowe)
Wraz z modernizacją Atrium Promenada, perfumeria Sephora ruszyła w swoim nowym koncepcie, który marka konsekwentnie wdraża od jesieni 2017 roku. Sephora otworzyła swój zmodernizowany salon o powierzchni ponad 500 mkw., w nowej lokalizacji – Alei Fontann.
- Perfumeria Sephora w Atrium Promenada obecna jest od blisko 20 lat. To jedna z tych perfumerii, która posiada stałe grono, wiernych nam klientów, od lat preferujących właśnie tę lokalizację i pracujący w niej zespół – mówi Katarzyna Bielecka, dyrektor generalna Sephora Polska.
Perfumeria Sephora w Atrium Promenada, zwiększyła powierzchnię z 366 do ponad 500 mkw. Ulokowana jest na parterze w Alei Fontann.
W perfumerii internetowej Sephora ruszyła sprzedaż linii kosmetyków – Phlov by Anna
Oddziały Sephory, Decathlonu i kilkudziesięciu innych detalistów w całej Francji
Poleć innym
Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zdjęć: 9
zdjęć: 79
29 listopada 2019
zdjęć: 6
zdjęć: 112
26 listopada 2019
22 października 2019
28 września 2019
19 września 2019
Na portalu wiadomoscihandlowe.pl używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.