REKLAMAAthlon Car Lease - baner główny (25.11.-13.12.2019 r.)

(fot. Sarantis)

Grupa Sarantis kupiła polską markę kosmetyczną Luksja, specjalizującą się w kategorii produktów higieny osobistej.

REKLAMAATLANTA POLAND - BAKAL - ŚWIĘTA - BELKA W ARTYKUŁACH (09-24.12.2019)

W ramach przejęcia marki Grupa Sarantis nabyła znak towarowy Luksja, który do tej pory należał do spółki PZ Cussons Plc. Transakcja podlega obecnie zatwierdzeniu przez instytucje antymonopolowe.

Wartość sprzedaży produktów Luksji w 2018 r. wyniosła 16 mln EUR. Natomiast koszt akwizycji marki przez Grupę Sarantis wyniósł 9.222 mln GBP i zostanie on sfinansowany ze środków własnych.

W ramach zawartej umowy Grupa Sarantis będzie działać również jako dystrybutor innych marek PZ Cussons sprzedawanych obecnie w Europie Środkowo-Wschodniej, w tym Morning Fresh, Carex, Original Source itp. 

Szacowana wartość sprzedaży z działalności dystrybucyjnej wynosi ok. 6 mln EUR rocznie.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony