REKLAMAROS-SWEET - Pestki dyni w czekoladzie - Baner Główny (21.08-01.09.2019)

(fot. materiały prasowe)

Sieć outletów Factory zanotowała 9 proc. wzrost sprzedaży na polskim rynku w pierwszej połowie br. Na innych rynkach centra handlowe działające w tym formacie również dobrze sobie radzą.

REKLAMAKAiN - belka w artykułach (sierpień-wrzesień 2019)

Neinver, czołowy inwestor, deweloper i zarządca na europejskim rynku outletów, a także największy operator tego segmentu w Hiszpanii i Polsce zanotował 9 proc. wzrost sprzedaży w outletach Factory w Polsce w pierwszej połowie 2019 roku

– Wielkość sprzedaży w outletach z portfolio Neinver w Europie wyniosła 487 mln euro w pierwszej połowie 2019 roku, co stanowi 8 proc. wzrost w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku – podała spółka. Całkowita liczba odwiedzających w 16 outletach wzrosła o 3 proc. do 21 mln.

„Odnotowaliśmy świetny wynik naszego portfolio outletowego w pierwszej połowie tego roku na wszystkich rynkach, na których prowadzimy działalność” – powiedział Carlos González, dyrektor zarządzający firmy Neinver. Poza intensywnymi działaniami związanymi

z zarządzaniem marką i działalnością handlową, strategia wzrostu skupia się

na rozbudowie obecności w różnych krajach przez wykorzystywanie wyjątkowych okazji

do rozwoju, a także modernizacji kilku spośród najmocniejszych centrów w naszym portfolio, aby powiększać ich wartość i uzyskiwać doskonałe wyniki.

W Polsce wzrost wartości sprzedaży wyniósł 9 proc., a centra odwiedziło 5,6 mln klientów. Neinver, który w Polsce jest operatorem czterech outletów FACTORY: w Warszawie (Ursus i Annopol), Poznaniu i Krakowie, znacząco wzmocnił pozycję lidera w kraju wraz z otwarciem w marcu tego roku centrum Silesia Outlet w Gliwicach i późniejszym nabyciem outletu wspólnie z Nuveen Real Estate.

Obecnie spółka prowadzi modernizację centrów VicolungoThe Style Outlets we Włoszech oraz Roppenheim The Style Outlets we Francji, a w dalszej części roku rozpocznie modernizacje outletów w Madrycie, aby wzmocnić poziom pozytywnych doświadczeń zakupowych i zwiększyć ich ofertę handlową. Ponadto, NEINVER kontynuuje rozbudowę ważnych projektów outletowych w Holandii i Francji. Wspólnie z Nuveen Real Estate, spółka położyła kamień węgielny pod budowę Amsterdam The Style Outlets, którego otwarcie zaplanowano na jesień 2020 roku. W obiekcie, który jest pierwszym projektem Neinver w Holandii, wynajęto już 70 proc. powierzchni. We Francji, latem tego roku, w pobliżu granicy ze Szwajcarią, spółka rozpocznie budowę centrum Alpes The Style Outlets. Jego otwarcie zaplanowano na wiosnę 2021 roku. W tym outlecie wynajęto już 40 proc. powierzchni.

Wyniki na poszczególnych rynkach

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Kicza 1 24 dni temu

    Zakupy w outletach się opłacają, ja się mega cieszę, ze powstał silesia outlet w Gliwicach bo ostatnio niezłe łowy tam miałam

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony