25.02.2020 / 12:31
StoryEditor

W branży mięsnej liczy się logistyka

(fot. Marcin Jozwiak, Unsplash)
Obsługa klienta, w tym logistyka, to dziś podstawowe narzędzie walki konkurencyjnej. Ograniczone możliwości technologiczne w produkcji mięsa i stale rosnące wymogi klientów wyznaczają w logistyce podstawowe zadania dla utrzymania lub pozyskania nowych kontrahentów. Najważniejsze elementy decydujące o jakości serwisu to terminowość dostaw, wsparcie klienta w obrocie opakowaniami zwrotnymi, skuteczne i szybkie rozwiązywanie problemów reklamacyjnych oraz elastyczność.

Oprócz standardowych wymagań wobec serwisu logistycznego branża mięsna ma dodatkowe wymagania – czas (termin przydatności do spożycia, czyli tzw. TPS) i wymogi łańcucha termiczn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.12.2025 / 13:46
StoryEditor
Dwa miesiące z systemem kaucyjnym. Ile butelek zebrały sklepy? Jaką część oferty stanowią opakowania kaucyjne?
Butelkomaty w sklepie Auchan (fot. Konrad Kaszuba)

System kaucyjny formalnie funkcjonuje od dwóch miesięcy, ale sieci nadal głównie sprzedają zapasy magazynowe bez symbolu kaucji. Butelek nie jest wiele, ale ich liczba z każdym dniem rośnie. Sieci przygotowują się na ich napływ szerokim strumieniem po nowym roku.

Większość sklepów sprzedaje już oczywiście opakowania objęte systemem kaucyjnym, ale są one zdecydowaną mniejszością, bo producenci i sieci korzystają z tzw. okresu przejściowe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.12.2025 / 23:38
StoryEditor
Wars wychodzi poza wagony kolejowe i otwiera pierwszą samodzielną kawiarnię z ofertą convenience [GALERIA]
Wars ma już pierwszą samodzielną restauracjo-kawiarnię (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Firma Wars, dotychczas kojarzona wyłącznie z obsługą wagonów restauracyjnych w pociągach PKP, rozpoczyna nowy rozdział swojej historii. Już 5 grudnia na Dworcu Głównym w Warszawie zostanie otwarta pierwsza, całkowicie samodzielna restauracjo-kawiarnia spółki. To ważny krok. Firma widzi potencjał stworzenia dużej sieci z mocnym akcentem na kawę i ofertę convenience.

Koniec czekania w wagonie: WARS na dworcu, ulicy i w automacie

Spółka Wars, specjalizująca się w obsłudze wagonów restauracyjnych, wychodzi poza swój tradycyjny obszar działa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. grudzień 2025 03:00