15.07.2022 / 17:43
StoryEditor

Czterodniowy tydzień pracy w handlu. Czy to rozwiązanie jest realne?

Lidl (fot. wiadomoscihandlowe.pl/Łukasz Rawa)
Praca przez cztery dni w tygodniu jest z pewnością marzeniem każdego pracownika, ale dla pracodawców, podchwycony przez media pomysł Donalda Tuska o zmianach w prawie pracy, wypowiedziany podczas jednego ze spotkań w Szczecinie, brzmi jak koszmar ze snu.

Choć do wyborów parlamentarnych został jeszcze ponad rok, potencjalni kandydaci na posłów wyruszyli w Polskę. Politycy robią co mogą, aby dać zauważyć się wyborcom i przedstawia...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

Magda Głowacka
03.12.2025 / 11:52
StoryEditor
Eurocash szuka kupca na Inmedio. Sieć ma mniejsze przychody, ale zmniejszyła też stratę
Salonik sieci Inmedio (fot. Materiały Prasowe)

Sieć saloników prasowych Inmedio, w których większościowy pakiet udziałów ma Grupa Eurocash, miała ponad 4,5 mln zł straty netto w trzecim kwartale tego roku. Firma tnie koszty, by nie powiększać negatywnego wyniku, ale i tak wiadomo, że zostanie sprzedana.

Trzeci kwartał przyniósł Innmedio 194,2 mln zł przychodu wobec 197,2 mln rok wcześniej. Zysk brutto zwiększył się - w tym roku wyniósł 38,8 mln zł wobec 37,4 mln rok wcześniej. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.12.2025 / 12:19
StoryEditor
Adam Manikowski o planach Żabki na 2026 r. Kolejny magazyn, 1300 nowych sklepów i rozwój programu Żabka Flex
Adam Manikowski, CEO Żabka Polska business unit, vice president Żabka Polska (fot. Maciej Nowaczyk)

- Grupa Żabka stawia na konsekwentną realizację strategicznych celów w 2026 roku. Największy potencjał widzimy w organicznym rozwoju sieci sklepów, zwiększaniu sprzedaży online oraz wprowadzaniu innowacyjnych usług i produktów dopasowanych do lokalnych potrzeb, jak również wykorzystaniu synergii między różnymi biznesami Grupy - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Adam Manikowski, CEO Żabka Polska business unit, vice president Żabka Polska.

Przedstawiciel Żabki pytany o cele i plany grupy na 2026 r. wskazuje, że kluczowe znaczenie będzie miało utrzymanie dyscypliny operacyjnej i efektywności kosztowej, na które Ża...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. grudzień 2025 16:16