24.07.2018 / 08:01
StoryEditor

Delikatesy Centrum zrobiły rzeźnię cenową Lidlowi i Biedronce

(Delikatesy Centrum)
Należąca do Grupy Eurocash sieć supermarketów Delikatesy Centrum przeprowadziła pierwszą odsłonę kampanii promocyjnej „Rzeźnik Cen”, która miała ściągnąć do sklepów klientów na zakupy w piątek i sobotę. To odpowiedź firmy na bardzo intensywne kampanie reklamowe sieci dyskontowych, takich jak Lidl i Biedronka.

Pierwsza odsłona kampanii Delikatesów Centrum (DC) została przeprowadzona w sklepach sieci w całym kraju, w piątek i sobotę (20-21 lipca) pod hasłem „Rzeźnik cen, arbuz za 1 gro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.06.2025 / 14:59
StoryEditor
Krzysztof Pawiński mówi o znaczeniu polskiego biznesu i budowaniu jego pozycji. "Nie możemy być sprowadzeni do klientów Biedronki i Lidla"
Krzysztof Pawiński, prezes Grupy Maspex (fot. materiały prasowe)

Historia Tymbarku w strukturach Grupy Maspex to przykład jednej z najważniejszych transformacji w polskim przemyśle spożywczym po 1989 roku. Firma, która w 1999 roku miała zasięg regionalny, dziś odpowiada za ponad 40 proc. krajowego rynku soków. Jakie inwestycje doprowadziły do takiej zmiany? I dlaczego logistyka była brakującym ogniwem przez długie lata?

Z artykułu dowiesz się o:

  • Jak Tymbark zagarnął rynek soków?
  • Inwestycach Maspex w Tymbark
  • Centrum logistycznym w Tymbarku
  • Skali działalności logistycznej Grupy Masp...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.06.2025 / 09:01
StoryEditor
Sieć handlowa bankrutuje i zamyka 80 sklepów oraz e-sklep. Pracownicy nie dostaną odprawy
Bankrutuje najstarsza tradycyjna sieć domów towarowych w Kanadzie (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

Hudson‘s Bay lub The Bay, jak popularnie nazywa się kanadyjską sieć handlową, bankrutuje i zamyka 80 domów towarowych tuż po tym, jak świętowała 355. rocznicę działalności. To jeden z weteranów rynku detalicznego na świecie.

W związku z bankructwem sieć Hudson‘s Bay planuje zwolnić około 8200 pracowników, a w związku z katastrofalną sytuacją detalisty nie dostaną oni odprawy - donosi "New York Times...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. czerwiec 2025 04:12