19.02.2020 / 13:05
StoryEditor

Ikea pierwszym na świecie detalistą, który pozwala płacić... czasem

Ikea (fot. Konrad Kaszuba)
Szwedzki gigant meblowy zapoczątkował niezwykły eksperyment. W marketach Ikea w Dubaju konsumenci mogą płacić… czasem. Im więcej czasu muszą przeznaczyć na dojazd do sklepu, tym więcej kupią za te same pieniądze – informuje Forbes.

Dubajski oddział Ikea zainicjował kampanię, która ma wpłynąć na nawyki zakupowe konsumentów i zachęcić ich do tego, by decydowali się odwiedzać markety sieci, nawet jeśli mają d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
21.09.2023 / 11:13
StoryEditor

Carrefour kupuje 47 sklepów w Hiszpanii. Z kim sieć handlowa podpisała umowę?

Carrefour (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Grupa Carrefour głębiej wchodzi na Hiszpański rynek. Do licznych sklepów sieci w tym kraju dołączy 47 supermarketów SuperCor, które francuska sieć handlowa przejmie od El Corte Inglés. Transakcja wymaga jeszcze zatwierdzenia przez urząd antymonopolowy i firma spodziewa się sfinalizować ją przed końcem pierwszego półrocza 2024 roku.

Carrefour ogłosił, że osiągnął porozumienie z El Corte Inglés w sprawie nabycia 47 sklepów pod szyldem SuperCor w Hiszpanii. Umowa obejmuje supermarkety i sklepy ogólnos...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
19.09.2023 / 12:03
StoryEditor

Biedronka rozwija markę własną GoVege. Sieć testuje sporo nowości

Biedronka rozwija markę własną GoVege. Sieć testuje sporo nowości (taranchic/Shutterstock.com)
Wśród Polaków zwiększa się popularność diety roślinnej, co zauważają największe sieci handlowe. Biedronka posiada dedykowaną markę produktów GoVege, których udział w ogólnej sprzedaży wciąż rośnie.

Coraz więcej Polaków ogranicza spożycie mięsa. Czyni tak już 44 procent populacji, a 7 proc. całkowicie z niego rezygnuje. Niemal połowa konsumentów miała już do czynienia z roś...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
23. wrzesień 2023 14:17