04.06.2018 / 15:31
StoryEditor

Lidl chce aby klienci powiedzieli jakich usług i sklepów Lidla chcą w Polsce

(Lidl Polska)
Lidl Polska nieustannie zmienia się, by jak najlepiej spełniać oczekiwania swoich klientów. Zmiany dotyczą nie tylko asortymentu w sklepach, ale również nowych usług takich jak m.in.: Lidl Podróże czy Winnica Lidla. Już od 4. czerwca firma rozpoczyna długofalowy projekt - ankietę on-line, poprzez którą po dokonanych zakupach klienci będą mogli opisać doświadczenia zakupowe. Ma ich do tego zachęcić specjalna loteria z atrakcyjnymi nagrodami.

Sieć Lidl chcąc poznać opinię klientów na temat swoich usług i zbadać poziom ich zadowolenia z zakupów w sklepach, operator postanowił udostępnić specjalną ankietę „Twoja opinia...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.08.2025 / 14:12
StoryEditor
Rossmann nie przystąpi do systemu kaucyjnego. Czy sieć usunie wszystkie napoje z oferty?
Sklep sieci drogerii Rossmann (fot. Shutterstock)

Od października tego roku w drogeriach Rossmann zniknie część napojów. Powodem są nadchodzące regulacje dotyczące systemu kaucyjnego, które obejmą także sklepy spoza branży spożywczej. Decyzja sieci wpisuje się w szerszy sprzeciw części handlu wobec nowych zasad. Jakie będą konsekwencje tego kroku dla klientów i rynku?

Od 1 października 2025 r. w Rossmannie nie będzie można kupić napojów w opakowaniach objętych systemem kaucyjnym. Z półek znikną m.in. plastikowe butelki PET do trzech litrów l...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.08.2025 / 16:02
StoryEditor
Auchan jak Żabka. Nowy koncept sklepu Auchan Summer pozwoli sieci opanować plaże, promenady i koncerty
Auchan uruchomił nowy koncept sklepu Auchan Summer

Auchan pozazdrościł trochę Żabce, która uruchamia 160 sklepów sezonowych w miejscowościach turystycznych. Francuski operator dopiero testuje możliwości, jakie dają tego typu rozwiązania i otworzył właśnie pilotażowy sklep typu pop-up nad polskim morzem.

Mały Auchan, duże możliwości promocji marki

Sieć Auchan uruchomiła pierwszy, pilotażowy sklep swojego najnowszego, mobilnego formatu Auchan Summer. Nowy, kompaktowy punkt h...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. sierpień 2025 13:54