02.07.2018 / 09:17
StoryEditor

Na liście najbogatszych rodzin świata dominują właściciele sieci handlowych i branża FMCG

(fot. mat. prasowe)
30 rodzin, będących właścicielami 25 firm, kontroluje majątek o łącznej wartości ponad 1,1 biliona dolarów. W czołówce rankingu Bloomberga nie brak dziedzicznych interesów rodzinnych – właścicieli sieci handlowych i koncernów FMCG – czytamy w serwisie Daily Mail.

1. Rodzina Walton, Walmart: 151.5 mld dolarów

Sam Walton rozpoczął budowę sieci Walmart w 1945 r, gdy zakupił pierwszy sklep detaliczny. W ten sposób zapoczątkował budowę najwię...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.12.2025 / 19:38
StoryEditor
Najbardziej świąteczny Lidl w Polsce. Gdzie zobaczyć iluminację Andziaks? [ZDJĘCIA]
Najbardziej świąteczny Lidl w Polsce. Gdzie zobaczyć iluminację Andziaks? (fot. Lidl)
Najbardziej świąteczny Lidl w Polsce. Gdzie zobaczyć iluminację Andziaks? (fot. Lidl)fot. Lidl
Najbardziej świąteczny Lidl w Polsce. Gdzie zobaczyć iluminację Andziaks? (fot. Lidl)
Najbardziej świąteczny Lidl w Polsce. Gdzie zobaczyć iluminację Andziaks? (fot. Lidl)fot. Lidl
Najbardziej świąteczny Lidl w Polsce. Gdzie zobaczyć iluminację Andziaks? (fot. Lidl)
Najbardziej świąteczny Lidl w Polsce. Gdzie zobaczyć iluminację Andziaks? (fot. Lidl)fot. Lidl
Najbardziej świąteczny Lidl w Polsce. Gdzie zobaczyć iluminację Andziaks? (fot. Lidl)
Najbardziej świąteczny Lidl w Polsce. Gdzie zobaczyć iluminację Andziaks? (fot. Lidl)fot. Lidl
Najbardziej świąteczny Lidl w Polsce. Gdzie zobaczyć iluminację Andziaks? (fot. Lidl)
Najbardziej świąteczny Lidl w Polsce. Gdzie zobaczyć iluminację Andziaks? (fot. Lidl)
Najbardziej świąteczny Lidl w Polsce. Gdzie zobaczyć iluminację Andziaks? (fot. Lidl)
Najbardziej świąteczny Lidl w Polsce. Gdzie zobaczyć iluminację Andziaks? (fot. Lidl)

Tysiące lampek, choinki, świetlne sanie Św. Mikołaja i girlandy – tak od początku grudnia wygląda jeden ze sklepów Lidla. Za świąteczną dekorację sklepu odpowiada influencerka Andziaks. Wraz z odpaleniem iluminacji sieć uruchomiła również konkurs, w któym można wygać iPhone 17.

W artykule przeczytasz: 

  • Jeden ze sklepów Lidla rozbłysnął tysiącem świątecznych światełek
  • Gdzie jest najbardziej świąteczny Lidl w Polsce?
  • Rusza świąteczny konkurs Lidla na TikToku – do wygrania iPhone 17

Jeden ze sklepów Lidla rozbłysnął tysiącem świątecznych światełek

– To jest... najbardziej świąteczny Lidl w Polsce! Nie żartuję, wygląda jak świąteczna kraina. Światełka wszędzie, dekoracje, magia w powietrzu... – przekonuje Andziaks, jedna z polskich influencerek, która została twarzą całego projektu. Ona również odpowiadała za kreatywną wizję i ostateczny efekt świątecznej iluminacji.

Natomiast sieć Lidl podkreśla, że takie udekorowanie sklepu ma na celu przekształcenie zwykłego miejsca w przestrzeń pełną świątecznego czaru, zapraszając klientów do poczucia bożonarodzeniowego klimatu.

 

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 68% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.12.2025 / 23:38
StoryEditor
Wars wychodzi poza wagony kolejowe i otwiera pierwszą samodzielną kawiarnię z ofertą convenience [GALERIA]
Wars ma już pierwszą samodzielną restauracjo-kawiarnię (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Wars ma już pierwszą samodzielną restauracjo-kawiarnię (fot. wiadomoscihandlowe.pl)wiadomoscihandlowe.pl
Wars ma już pierwszą samodzielną restauracjo-kawiarnię (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Wars ma już pierwszą samodzielną restauracjo-kawiarnięwiadomoscihandlowe.pl
Wars ma już pierwszą samodzielną restauracjo-kawiarnię (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Wars ma już pierwszą samodzielną restauracjo-kawiarnięwiadomoscihandlowe.pl
Wars ma już pierwszą samodzielną restauracjo-kawiarnię (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Wars ma już pierwszą samodzielną restauracjo-kawiarnięwiadomoscihandlowe.pl
Wars ma już pierwszą samodzielną restauracjo-kawiarnię (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Wars ma już pierwszą samodzielną restauracjo-kawiarnię (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Wars ma już pierwszą samodzielną restauracjo-kawiarnię (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Wars ma już pierwszą samodzielną restauracjo-kawiarnię (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Firma Wars, dotychczas kojarzona wyłącznie z obsługą wagonów restauracyjnych w pociągach PKP, rozpoczyna nowy rozdział swojej historii. Już 5 grudnia na Dworcu Głównym w Warszawie zostanie otwarta pierwsza, całkowicie samodzielna restauracjo-kawiarnia spółki. To ważny krok. Firma widzi potencjał stworzenia dużej sieci z mocnym akcentem na kawę i ofertę convenience.

Koniec czekania w wagonie: WARS na dworcu, ulicy i w automacie

Spółka Wars, specjalizująca się w obsłudze wagonów restauracyjnych, wychodzi poza swój tradycyjny obszar działa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10. grudzień 2025 06:46