25.03.2019 / 14:36
StoryEditor

Praca w handlu może być lekka, łatwa, przyjemna i… dobrze płatna

źródło: Archiwum Wiadomości Handlowych ()
Praca w handlu generalnie uważana jest za zajęcie ciężkie i niewdzięczne, a przy tym niezbyt dobrze wynagradzane. Są jednak stanowiska pracy – co prawda tymczasowe – w przypadku których zakres obowiązków sprawi wielu osobom prawdziwą przyjemność, a i wynagrodzenie jest całkiem niezłe.

Poznańska Agencja pracy tymczasowej Serwis Personalny poszukiwała osób chętnych do tworzenia … sztucznego tłumu w galerii handlowej. „Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 73% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.04.2025 / 17:23
StoryEditor
Nowa twarz Dudy. Jak wygląda marka po rebrandingu oraz dlaczego zdecydowała się na zmiany?

Marka Duda, należąca do Cedrob Foods, rozpoczęła proces rebrandingu. Zmiany obejmują zarówno nową identyfikację wizualną, jak i aktualizację strategii marki. Co kryje się za tym odważnym krokiem i dlaczego właśnie teraz?

Nowa identyfikacja wizualna obejmuje zmodyfikowane logo oraz projekt opakowań produktów. Rebranding obejmuje ponad tysiąc produktów i będzie wdrażany stopniowo do końca bieżące...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.04.2025 / 10:48
StoryEditor
Carrefour wymyślił jak pomóc klientom w tanich wakacyjnych podróżach
Plecaki wprowadzone do sezonowej oferty Carrefoura mieszczą się w specjalne ”miarki” stosowane przez tanie linie lotnicze do określenia wymiarów bagażu podręcznego (fot. materiały prasowe)

Carrefour chce ściągnąć do swoich sklepów osoby, które szykują się do wakacyjnych wojaży. Oferta sieci poszerzyła się o produkty zainspirowane zaostrzającymi się wymogami dotyczącymi bagażu podręcznego wprowadzanymi przez tanie linie lotnicze.

Tanie linie lotnicze przyciągają podróżnych konkurencyjnymi cenami biletów, ale coś za coś. W zamian każą sobie płacić słone kary (sięgające nawet kilkuset złotych) za to, że ba...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 05:48