10.04.2025 / 20:01
StoryEditor

Prada przejmuje Versace. Rewolucja w branży luksusowej stała się faktem

Prada przejmuje Versace. Rewolucja w branży luksusowej stała się faktem (fot. Versace)

Dwie potęgi włoskiej mody łączą siły. Prada ogłosiła właśnie przejęcie marki Versace. Kwota transakcji dekady też robi wrażenie. A co ta zmiana oznacza dla ikony włoskiej mody?

Czego dowiesz się z artykułu?

  • Za jaką kwotę Prada przejmuje Versace od Capri Holdings?
  • Jak marka Versace ma funkcjonować w ramach Grupy Prada?

Prada przejmuje Versace od Capri Holdings

W czwartek 10 kwietnia Grupa Prada podała, że zawarła ostateczną umowę nabycia 100% udziałów w Versace od Capri Holdings. Transakcja ma opiewać na 1,25 mld EUR, ale może jeszcze podlegać korektom.

Versace jest jednym z wiodących międzynarodowych domów mody i uosobieniem włoskiego luksusu na całym świecie, który istnieje na rynku do 1978 roku.

Szefowie Prady podskreślają, że Versace  jest luksusową marką głęboko zakorzeniona w historii mody. Zarząd Prady podkreśla, że marka Versace będzie stanowić doskonałe uzupełnienie oferty Prada Group. Co więcej, brand ten wykazuje znaczny potencjał wzrostu.

– Jesteśmy dobrze przygotowani, aby napisać nową stronę w historii Versace – zapewnia Patrizio Bertelli, prezes Prada Group. 

Szef Prada Group: jesteśmy gotowi, aby napisać nową stronę w historii Versace

– Z przyjemnością 

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 62% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.09.2025 / 14:57
StoryEditor
Żabka i Stagwell robią rewolucję w marketingu! Powstaje In-Pulse - system oparty na analizie realnych zachowań zakupowych klientów
Sklep sieci Żabka (fot. DarSzach/Shutterstock)

In-Pulse to wspólny projekt Stagwell oraz Żabka Polska, który powstał w 2025 roku, który ma wspierać marketerów w podejmowaniu trafnych decyzji opartych na realnych zachowaniach zakupowych. To pierwszy w Polsce Shopper-Led Marketing System, który oferuje kompleksowy zestaw produktów i usług obejmujących business consulting, badania i analitykę, testowanie konceptów i produktów oraz retail media.

Żabka i Stagwell zmienią rynek detaliczny

W 2025 roku Żabka Polska i globalna grupa Stagwell powołały wspólne przedsięwzięcie In-Pulse – Shopper-Led Marketing System. To pier...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.09.2025 / 09:58
StoryEditor
Gotówka to przeżytek, karta... również? Oto jak młodzi Polacy płacą za zakupy
Młodzi Polacy płaca kartą rzadziej od swoich rodziców (fot. Shutterstock)

Ponad połowa Polaków w wieku 18-29 lat deklaruje, że zawsze lub prawie zawsze płaci bezgotówkowo, gdy tylko ma taką możliwość, a niemal ośmiu na dziesięciu badanych przyznaje, że chętniej wraca do sklepów i punktów usługowych oferujących płatności cyfrowe. Aż 35 proc. ankietowanych we wspomnianym przedziale wiekowym rzadko lub praktycznie nigdy nie nosi jej przy sobie.

- Młodzi stawiają na wygodę, szybkość i innowacyjność, które oferuje świat cyfrowych finansów. To właśnie to pokolenie w największym stopniu zrezygnowało z gotówki na rzecz nowo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. wrzesień 2025 05:16